IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche предложи базов Taycan

Новата версия на модела ще е достъпна в два варианта на батерии

Още през миналата година Porsche предложи на пазара в Китай базова версия на първия си електромобил Taycan, а сега тя вече е глобален модел, който ще предлага в Европа и САЩ, като продажбите ще стартират в началото на март, обявиха от компанията.


Porsche Taycan 2021


Базовият Taycan ще е с около 15 000 евро по-евтин от досегашната най-достъпна модификация на модела – Taycan 4S, като се очаква цената му да стартира от под 79 000 евро. Електромобилът ще бъде достъпен в два варианта на батерията – стандартна със 79 кВт/ч, която осигурява 408 к.с. в режим overboost, и Performance Battery Plus 93 кВт/ч, при която мощността е 476 к.с.

В първия случай пробегът с едно зареждане на батерията ще бъде 431 км, а във втория – 484 км (според стандарта WLTP). И при двата варианта ускорението от 0 до 100 км/ч обаче отнема 5,4 секунди, а максималната скорост е 230 км/ч (при Taycan 4S тя е 250 км/ч).


Porsche Taycan 2021


Стандартната батерия може да се зарежда със скорост до 225 кВт, докато при версията Plus този показател е 270 кВт. Това означава, че и двата акумулатора могат да бъдат заредени от 5 до 80% само да 22,5 минути.

Основният електрически мотор на базовата версия е същият като при Taycan 4S, запазена е и двустепенната трансмисия. В стандартното оборудване на модела влизат LED-фарове, частичен кожен салон със седалки, които се регулират в 8 посоки и 19-цолови джанти.

Още снимки на базовия Taycan - вижте в галерията:

Като опции за Taycan се предлага адаптивно окачване, а системи за безопасност като поддържане на лентата на движение са достъпни срещу месечен абонамент. Те могат да бъдат добавяни от разстояние.

Снимки: Porsche

0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До ТузараАко хората не шофираха с високи скорости, за какво се произвеждат масови автомобили вдигащи над 150 км/ч? Тогава нека всички автомобили да са ограничени на 150 и само за спортни цели със специален регистрационен номер да нямат ограничение. В интернет има видео на Порше Тайджан в Германия през нощта на темпомат 200 км/ч. Изкарва 178 километра при средна скорост от 179 км/ч. Видеото се казва 200 km/h im Porsche Taycan: Wie lange h
  • #3
    1 rate up comment 5 rate down comment
    ТУЗАРА ( преди 3 години )
    Не пuкaя в бутилки, не карам с криминална скорост и за разстояния над 500 км ползвам самолет. Разсъждавате като плебеи.
  • #2
    1 rate up comment 2 rate down comment
    7 ( преди 3 години )
    Когато пробега стане 1000км ще стане интересно, да направят пробив с батериите и зареждането, а ток може да се добива по екологични начини. Иначе тези екзотики по 79к ? ще ги гледаме само на картинка.
  • #1
    9 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ще има да ги гледаме тези коли в десните ленти на немските автобани. Защо в десните? Защото при скорост от 230 км/ч обсегът не е 400 км, а е сигурно под 200 км и затова ще карат отдясно със 100 км/ч зад някой тир за да им стигне батерията.