IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Моделите с най-лоялни собственици

Една марка доминира в Топ 10 на класацията на американско издание

Лоялността на клиентите е едно от нещата, на което залагат повечето водещи производители. Тя показва надеждността на моделите им през годините и се отразява положително и на продажбите на нови коли. По света има много хора, които държат на една и съща марка и трудно могат да бъдат убедени да я сменят.


лоялни клиенти


Поредното проучване на изданието iSeeCars отново доказва, че собствениците на Toyota са най-лоялни към автомобилите, които купуват. Те остават тяхна собственост над 15 години, сочи изследването на повече от 660 000 превозни средства, произведени през периода 1981-2005 година и продадени през 2020 години.

Седем от моделите в Топ 10 са на един и същи производител, но което е по-любопитното – всички автомобили са японски. Средно 6,1% от всички закупени коли остават поне 15 години при собственика си, но следващите моделите в първата десетка този показател е значително по-висок. При лидера в подреждането той дори е 2,2 пъти по-голям.

Топ 10 на моделите с най-лоялни собственици (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #12
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Хех, вагоналния гьонурат пак е тук да ни убеждава как фактите не били верни.
  • #11
    1 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Абе незнам какви Хонди сънуваш че карат богатите американци ама най-продаваната премиум марки там са Мерцедес и БМВ. Така, че фейк новините ходи да ги разказваш на баба си, защото друг няма да ти се върже. Относно Корола да ти кажа, че преди десетина години проучване показ, че соц. слабите американци на помощи кара най-вече Корола.
  • #10
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    А хората с пари в щатите карат най-често.. Хонда Акорд или Тойота Камри. Комплексираното форумно вагонче пак се излага с глуповатите си теории че Тойота били за бедни. Само дето Фолцваген са по-евтини от масовите модели на Тойота в щатите.
  • #9
    16 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тойота са еталонът за качество и надеждност, така че не виждам каква е новината.
  • #8
    5 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ако направят такова проучване в Европа, едва ли ще има и една японска марка. Продажбите им са толкова мижави, че повечето си закриват дилърствата в Европа.
  • #7
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    И българите, и руснаците караха една Лада по 30 г., след което се наследяваше от сина. Значи е имало 100% лоялност към марката, така ли? И докато в Америка на пазара коли има колкото щеш, има други фактори: първо, клиентелата на въпросните марки е най-бедното население; второ, в Америка няма закони, които да правят старите коли скъпи за притежаване, както е в Европа - масово още се карат коли от 60-те, 70-те и 80-те.
  • #6
    3 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Хората които имат пари обичат да пробват нови неща и обичат да купуват нови неща. Стремят се към по доброто и по вълнуващото. Каращите Тойоти не са такива. Те са скръндзи и са доволни главно от това.
  • #5
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    3-ти, ако колата се поврежда на всеки 30-40 хил. км. дали "ще я карат 20г. и кусур"???
  • #4
    12 rate up comment 4 rate down comment
    SD ( преди 2 месеца )
    toyota и всички останали....
  • #3
    8 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Това е изследване за америка а не за света. Второ в америка знаете кои хора карат японски коли, няма да ви припомням бонусите, акциите на Тойота и Хонда там, дори ги раздаваха на изплащане, като сами финансираха това, без кредити от банки за клиентите. Тоест хванаха хората с най-ниски доходи. Хора които като си купят кола и ще я карат 20г. и кусур. Това не е извадка за лоялност а извадка за липсата на възможност за нещо по-добро. Никой не иска да кара 20г. една кола.