IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Онлайн-гигантът Alibaba представи първия си автомобил

Седанът IM излиза на пазара още тази пролет

През есента на миналата година китайския гигант в областта на онлайн услугите Alibaba и концернът SAIC създадоха стартъп компанията Zhiji Motor. Целта на новата фирма бе разработката на нови електромобили и първият резултат е готов с представянето на модела IM.


Zhiji IM


Електрическият седан ще излезе на пазара още през април тази година, което ни кара да си мислим, че работата по него е започнала далеч преди обявяването на джоинт-венчъра между двете фирми. За момента, информацията за модела е доста оскъдна, като повече информация се очаква с наближаването на пусковата дата на IM.

Това, което е известно до момента е, че Zhiji IM ще се предлага с два варианта на батериите - с капацитет 93 или 115 киловатчаса. Акумулаторите ще се произвеждат от компанията CATL, като ще бъдат с много добра плътност и ще имат дълъг живот.


Zhiji IM


Когато бе обявено създаването на Zhiji Motor, ръководството на компанията заяви, че всичките й електромобили ще могат да ускоряват до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди. Дали е така и при IM предстои да разберем.

И тъй като думата Zhiji от китайски означава "мъдро самоуправление", очаква се новият модел да има доста развити асистиращи технологии. Хардуерът за последните ще е дело на специалистите от NVIDIA.

Новата марка обещава да лансира разнородна гама електрически автомобили в скоро време. Предполага се, че вторият модел на фирмата ще е екологичен премиум кросоувър, който ще е на пазара най-късно в началото на следващата година.

Повече снимки на Zhiji IM вижте в галерията:

0 от 500
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    #8 още нещо - не я знам тая кола на северния полюс, *** знам че масовите електрички имат значително намален пробег зимата, включително и теслите, макар и по-малко... това може да си го набиеш някъде, щом ти е зор да набиваш :)
  • #10
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    #8 не ме е шубе от зимата, а от това че всеки почна да прави коли...
  • #9
    5 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Слава богу видях перални и хладилници made in Полша, за предпочитане е пред китайските ***.
  • #8
    6 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Купете я, аз от китайци нищо няма да купя вече.
  • #7
    12 rate up comment 7 rate down comment
    до 6 ( преди 3 години )
    Шубето ти от колите на ток зимата е от оловно-киселинния ти акумулатор от 19-ти век. Първата в света кола с литиеви батерии Nissan Prairie Joy EV служи 6 години безотказно на Северния полюс, за да го набие на притесняващите се.
  • #6
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Йакамуши ( преди 3 години )
    SAIC произвеждат MG и не много успешно го продават в Англия.Единият модел можеш да го сбъркаш отвън с Пасат, останалите са техни с явни заимствания от къде сварят.Возията им е между Дачия и SSangYong, до скоро не можеха да стоят в пътя но вече са с гуми на Мишлен и стабилността е по добре.Падаха им батериите, но оправиха проблема в движение.Много бързо си крадват нови технологии, но никой не знае вашата от коя партида ще се падне.Сега вече са почнали да продават с бранд на клиента.
  • #5
    25 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    с излизането на електричките на Сони и Алибаба, вече се чудя дали да не изчакам собственото производство на Кауфланд или Метро Кеш енд Кери, две за цената на една и безплатна пътна помощ за през зимата...
  • #4
    19 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Европа е отдавна периферия на всичко ново. Каквото стана с немските фирми за телевизори това ще стане и с немските автопроизводители.
  • #3
    21 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Единият от големите проблеми на европейските производители е инертността. Десетилетия натрупан опит и диктат над световните продажби осигуриха чувство за комфорт и неспособност за реакции при събития, които разбутват каналния ред на производство и продажби. Въпрос на оцеляване е в момента и нещата не изглеждат много добре.
  • #2
    14 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    С тежкото субсидиране на европейските автомобилни производители, мнозинство от корумпирани и мързеливи европейски политици. Европа по-скоро върви по инерция.