fallback

Колко струват електромобилите на старо?

Изненадващо Volkswagen e-Golf бие Tesla по запазване на стойност

Електрическата версия на Volkswagen Golf бе само временно решение за германците, докато разработят новия ID.3, и клиентите добре го знаеха. С относително скромни по днешните стандарти батерия и пробег, е-Golf бе спрян от производство в мига, в който ID.3 влезе във фабриките. Но въпреки това този модел е електромобилът с най-малка обезценка като употребяван във Великобритания, по данни на потребителската организация CompareTheMarket.      Предишното поколение на Nissan Leaf губи над половината от стойността си още през първите три години       Тригодишният е-Golf се обезценява средно с 25% на Острова - доста по-малко дори от моделите на Tesla и BMW, и на практика запазва стойността си двойно по-добре от електромобили като Nissan Leaf.

Volkswagen се представя добре и при зареждащите се хибриди, където Golf GTE e в челната тройка, с 36% обезценка за три години. При масовите модели единствено MINI Countryman SE се представя по-добре  - 31.5% обезценка. Абсолютният шампион по запазване на стойност е Porsche Panamera V6 E-hybrid - само 21.1% загубени за три години.       Електромобилите с най-ниска обезценка (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    ...освен неудобството постоянно да внимаваш да не останеш без "гориво" че си е неприятно да висиш до контакта когато искаш да отидеш някъде...
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    #14 строго градска кола за 26 бона... еми не всеки е готов на такива жертви. Пък да чака да му се връщат пари с години...
  • #11
    Собственик ( преди 3 години )
    Кога го видя Лийфа, кога го кара с години, кога взе и да пишеш за него? Моят е фейслифтов от първо поколение 2014, на 110 хил. км, от които аз съм му направил 60. Което само от гориво ми е върнало 12 бона от 26-те, които платих тогава. Колата е с термопомпа и продължава да минава 140 лятото и 100 зимата. А повече от 60 на ден не минавам, щото не съм нито таксист, нито kypuep. Сега ще взема втора такава и за жена ми. За нас няма връщане назад към бензиностанциите - EVER!
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    #10 всички се обезценяват, но с различна скорост... интересно е да се види как са нещата с електричките, в случай че някой иска да пробва варианта. Поне ще знае ако купи нова, колко ще му държи цена и ако вземе на старо какви суми да очаква за 3-4 годишни примерно..
  • #9
    До 10 ( преди 3 години )
    Кое е спекулативното бе? :D
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Спекулативна статия. Всички автомобили се обезценяват.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    просто чак сега се освобождават един куп патенти, които позволяват всеки да внедри тези технологии в каквото си иска. било то кола, дрон или ютия. Да не мислиш. че щеше да имаш достъп до ГПС навигация ако братята руснаци в края на 80те не бяха свалили един южнокорейски бойнг 747. Всичко, което се внедрява сега в автомобилите (и където още се сетиш, вкл. мобилни устройства) е на миниму 30 години, създадено за военни цели. Та си е чиста мода
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Каква технология, като електрически превозни средства се използват от военните и за производствени цели и в какви ли не други сфери от десетилетия, а хибрида е умалена версия на задвижването на влакове, минни самосвали и още и още...
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    #5 това е риторичен въпрос. Ясно е че не се купуват от повечето практични хора в момента и в близко бъдеще. Кой ще даде 100 бона за опростена електрическа кола, като за тези пари може да купи луксозна такава на бензин/дизел? Само хора със сериозни възможности и желание да са различни (уж) и еко.. Тия не са толкова много извън Норвегия...
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Електромобилите са скъпи и непрактични, но са на мода. Който се влияе от модата, ги купува. Това са главно по-платежоспособните потребители. Въпросът е дали ще ги купуват и тези, които не се влияят от модата, а гледат практичността и цената. Това е въпросът - Ту би ор нот ту би?
fallback
Последни