fallback

Колко струват електромобилите на старо?

Изненадващо Volkswagen e-Golf бие Tesla по запазване на стойност

Електрическата версия на Volkswagen Golf бе само временно решение за германците, докато разработят новия ID.3, и клиентите добре го знаеха. С относително скромни по днешните стандарти батерия и пробег, е-Golf бе спрян от производство в мига, в който ID.3 влезе във фабриките. Но въпреки това този модел е електромобилът с най-малка обезценка като употребяван във Великобритания, по данни на потребителската организация CompareTheMarket.      Предишното поколение на Nissan Leaf губи над половината от стойността си още през първите три години       Тригодишният е-Golf се обезценява средно с 25% на Острова - доста по-малко дори от моделите на Tesla и BMW, и на практика запазва стойността си двойно по-добре от електромобили като Nissan Leaf.

Volkswagen се представя добре и при зареждащите се хибриди, където Golf GTE e в челната тройка, с 36% обезценка за три години. При масовите модели единствено MINI Countryman SE се представя по-добре  - 31.5% обезценка. Абсолютният шампион по запазване на стойност е Porsche Panamera V6 E-hybrid - само 21.1% загубени за три години.       Електромобилите с най-ниска обезценка (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    марш
  • #2
    fermera ( преди 3 години )
    Когато купуваш кола от официалния вносител на марката имаш едногодишна гаранция .Малко по скъпо излиза но си спестявам проблемите. Голямата обезценка при електромобилите се дължи на падащите цени и субсидии от правителствата.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    само аз ли си мисля, че това е супер риск.. особено след 3тата година.. Ако се окаже, че не може да минеш и 100км със старата батерия и зимата стане още по-трагично... а не е без пари все пак..
fallback
Последни