Отминалата 2020 година донесе много промени в живота на хората, като засегна сериозно и автомобилната индустрия. По време на кризата всички бяха принудени да погледнат по различен начин на основна битова потребност, каквато е общуването. Това накара автомобилното издание The Drive да проведе един необичаен експеримент, като предложи на водещи автомобилни производители да кажат нещо хубаво за свой основен конкурент.
Някои от големите конкуренти в индустрията - като Ferrari и Lamborghini, например, директно игнорираха молбата, но повечето компании се включиха в инициативата и изпратиха празничен поздрав до свои съперник. Нека видим какво се получи:
Как се поздравяват конкурентите за Коледа (ГАЛЕРИЯ):
Следващата двойка е Mazda и Subaru. Компанията из Хирошима похвали конкурента си за участието му в благотворителната кампания по време на коронавируса и доброволните пожертвования в размер на 50 млн. долара за продоволствената Feeding America.
"По време на пандемията ние бяхме вдъхновени от партньорството на Subaru с местни продоволствени организации, които помогнаха на нуждаещите се", обявиха от Mazda, докато от Subaru просто решиха да не отговарят.