Традиционно всяка година преди Коледа стъклената фасада на офиса на Mercedes-Benz се превръща в огромна витрина. Досега на нея бяха показвани само модели на марката, а през година компанията промени малко стила, като отделя 24 слота за представители на малкия и средния бизнес от града.
Показването на техни продукти е напълно безплатна като част от инициативата Kauf lokal ("Купувайте местното"), а общата стойност на рекламната стойност е 750 000 евро. На слот №10 е поставен електрическия кросоувър BMW iX3, който беше представен по-рано тази година.
Баварският производител е върнал жеста на големия си конкурент, като кросоувърът на ток Mercedes-Benz EQC 400 е изложен в центъра BMW Welt, разположен до щаб-квартирата на BMW и Олимпийския парк в Мюнхен. Двата германски производителя обявиха, че случващото се е "знак на солидарност в особено трудно време" и е част от националната кампанията Wir halten zamm ("Държим се заедно").
"В тази необичайна година е много важно да бъдем сплотени като общество и затова ние даваме пример как можем да бъдат солидарни един с друг. Много сме щастливи, че успяхме да реализираме идеята, която се роди по време на спонтанен диалог с колегите ни от BMW. Искрено приветстваме BMW в мюнхенския ни филиал и същевременно сме радостни, че можем да гостуване в BMW Welt", коментира представил на Mercedes-Benz.
Любопитното е, че и от двете компании поотделно за случващото се, като съобщенията се различават като текст, но в заглавието всеки производител е поставил своя конкурент пред себе си.
Снимки: Mercedes-Benz, BMW