С грандиозно светлинно шоу, подобрило рекорда на Гинес за най-много използвани дронове, корейската Kia Motors показа пред света новото си лого. Досегашният червен овал остава в историята и занапред символът на бранда ще е слято изписано KIA. Замисълът на шрифта е да наподобява ръкопис (макар че за българите и за другите народи, използващи нашата кирилица - от Сърбия през Русия до Монголия - логото изглежда като инициалите КИ).
От Kia превърнаха смяната на логото си в грандиозно светлинно шоу в корейския град Инчон
Напоследък много автомобилни компании, от VW и BMW до Nissan и Toyota, обявиха промени в емблемите си. При повече обаче ставаше дума за стилистични корекции, така че триизмерните досега лога да станат плоски и по-подходящи за дигитална употреба. Рядкост обаче са толкова сериозни изменения като това при Kia. Нека си спомним предишните такива случаи, и какво последва от тях.
Марките, които си смениха емблемите (ГАЛЕРИЯ):
Ако някой смята, че смяната на логото е рисковано начинание, нека погледне към Dodge, чиято емблема е претърпявала поне седем коренни преобразявания. Първото лого на братята Додж им се сторило банално, затова го заменили с ново, с два преплетени триъгълника. Те обаче твърде много напомняли Давидовата звезда. След още няколко варианта компанията станала собственост на Chrysler и се сдобила с нейната петлъча звезда в логото си. После то било преработено, за да включи глава на овен в чест на най-успешния модел - Ram. Накрая Серджо Маркионе отдели Ram като самостоятелна марка, и Dodge трябваше пак да промени стилистиката.