IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Разкриха и интериора на новата Lada Niva Travel

Думата "нов" не е най-точната и за салона на всъдехода

Преди около седмица, АвтоВАЗ публикува първите изображения на обновената Lada Niva, която към името си получи и добавката Travel. Сега руснаците показаха на видео и салона на всъдехода. И докато екстериорният дизайн бе радикално обновен, то подобно нещо не можем да кажем и за интериора.


lada niva travel


Салонът на модернизирания модел почти дословно копира този на Chevrolet Niva, от ранните дни на модела, когато бе плод на сътрудничеството с GM. Воланът с три спици се появи по време на рестайлинга през 2009 година, а изпъкналият екран на стандартната мултимедийна система - през 2019 г.

Промяната на марката от Chevrolet на Lada миналото лято донесе нови графики на инструменталния панел в корпоративния стил на АвтоВАЗ. А сега всичко си стои непокътнато от тогава - дори надписът "Niva" на централната конзола все още е направен с шрифт на General Motors, макар външните надписи да са различни и в стила на Lada.


lada niva travel


От АвтоВАЗ упорито продължават да мълчат за техническите данни на Niva Travel. Съдейки по това, че всичко извън каросерията си е старото, най-вероятно всъдеходът ще продължава да разчита на 1,7-литровия си маломощен двигател, 5-степенна механична скоростна кутия и постоянно 4х4 задвижване с демултипликатор.

Макар производството на новата Niva вече да стартира, продажбите ще започнат в началото на следващата година. От досегашния модел, за 2020 година са реализирани почти 8000 бройки.

Видео представяне на обновения всъдеход вижте в клипа:

0 от 500
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Колега, що мислиш че не ги продават в ЕС, където от 20 години са задължителни поне 2 предни въздушни възглавници, и от още поне толкова време почти всички предлагат сериино или като опция поне още 2 странични
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Dido ( преди 3 години )
    Униклен автомобил! Браво таваришши!!! Виждам, че рукото автомобилостроене е успяло да навакса изоставането си от западнато и вече е само 25 години назад!!!!
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    X Гост ( преди 3 години )
    М чи мулти волан шъ има ли тоз руски унитаз.
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Почитател ( преди 3 години )
    Ще продължават ли да ги правят само с ЕДИН ербег, при това страничен? Колко точки получава Нива при краштест? При предния модел беше 0 (НУЛА). Който не вярва, да види ревюта , даже и руски!
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Почитател ( преди 3 години )
    Вече знаем от къде дизайнерите на Ферари ще крадат идеи за техните СУВ. А дизайнерите на Бентайга и Кулинан са пред уволнение.
  • #4
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Карач ( преди 3 години )
    Браво на колхозниците! Направили са една наистина хубава и модерна кола, която по нищо не отстъпва на другите марки от тоя сегмент.
  • #3
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Гледам въздъховоди на корса, замислям се, след това се сещам, че имаше недоразумение, наречено шевролет нива....
  • #2
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Гледам че струват малко над 8000? , не е зле.
  • #1
    12 rate up comment 2 rate down comment
    глас от тъдява ( преди 3 години )
    Няма как да променят всичко , защото все пак се борят да са бюджетен автомобил и е необходимо да изгладят недостатъците които са открили и да пуснат в продажба един надежден и ЕВТИН автомобил, ако ли не руснаците ще отскочат до московското Горубляне за един премиум на 10 години.