IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Rimac стартира производството на C_Two

Електрическата хиперкола ще е при клиентите догодина

Rimac Automobili напредва към пълноценното производство на електрическата хиперкола C_Two догодина, като вече конструира 6 предсерийни прототипа във фабриката си в Хърватска. Производството стартира на новата поточна линия, на която бяха направени 12 експериментални прототипа, използвани за екстензивни изпитания, валидации и краш-тестове.


rimac c-two


Предсерийните машини са напълно завършени като дизайн и системи и ще изглеждат като готови за продажба автомобили. От Rimac подчертават, че са възможни някои минимални модификации след финалните тестове за издръжливост и качество. При асемблирането си, всяка кола минава през детайлен оглед и проверка на компонентите по купе, окачване и салон, тестове на електрониката, калибриране на камери и сензори.

След приключване на статичните проверки, всеки един от предсерийните електромобили минава през дино тест, където се проверяват задвижването и спирачките. От там, машините поемат към пътните изпитания, където инженерите на компанията ще тестват финалните щрихи - неочаквани вибрации, шумове при ралзични скорости, работа на двигател и системи и т.н.


rimac c-two


Rimac C_Two ще бъде произведен в 150 екземпляра, всеки с цена от 2 милиона евро. Всичките вече са разграбени на "зелено", а срещу крупната сума клиентите получават спортен автомобил с технологии за полуавтономно задвижване, с карбонов монокок и 4 електромотора (по един във всяка главина) постигащи шеметната мощност от 1914 конски сили и въртящ момент от 2300 Нм.

Ускорението от 0 до 100 км/ч на електрическия болид ще става за по-малко от 2 секунди, а максималната скорост е 412 км/ч. Батерията с капацитет 120 kWh ще осигурява пробег до 550 км с едно зареждане, а на бърза зарядна станция 80% от капацитетът й ще може да се запълни за по-малко от половин час.


rimac c-two


Спортната машина ще предлага Ниво 4 на системи за автономно задвижване, като в основата му са 8 камери, лидар, 6 радара и 12 ултразвукови сензора. C_Two разчита и на активни аеродинамични елементи, като обща контролна технология ще координира тяхната работа, тази на окачването и на 4х4 и торк векторинг системата.

0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Б. М. ( преди 3 години )
    Господа журналисти, ще Ви помоля, да НЕ използвате съветската дума КРУПНА. Имаме си български. Освен, ако не сте почитатели на Надежда(Крупская), тогава е разбираемо.
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    В ютуб канала на Нико Розберг има няколко интересни клипчета от завода на Римак
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Ще... ( преди 3 години )
    ама на куково лято! Само помпи балона.
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Миро ( преди 3 години )
    Да точно това се опитва да направи Мъск, но да струва 200 хиляди не 2 милиона и борсите точно от това се подуват щото, някогаси, когато и да е готов ще продаде не 20 коли по 2 милиона което е 40 милона и от тях всичкото да беше печалба пак няма какво да се подуе, а хиляди бройки при около 30% марж....
  • #3
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Докато.. ( преди 3 години )
    Мате Римак произвежда супер спортното купе, вече 2-ри модел, Елънчо хамериканеца надува борсите и вече 3-та година се кани и той да направи ...нещо подобно!
  • #2
    6 rate up comment 0 rate down comment
    RIMAC ( преди 3 години )
    Защото това не е количка от Зайо Байо, а истински автомобил, на който всеки може да види производствената, развойната и тестова база и да се запознае с основните лица в международния екип инженери чрез канала на RIMAC.
  • #1
    2 rate up comment 4 rate down comment
    фен ( преди 3 години )
    аз не мога да разбера защо тези хора дават два мильона за римак като за 7050 хиляди могат да си купят алиено арканум от ахмед мерчев което е 5000 коня има 6 електромотора на всяка ос и вдига почти 500 километра