IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

20-те най-продавани марки в Европа до ноември

България е най-пострадалият пазар в ЕС през ноември

България е най-катастрофално представящият се автомобилен пазар в ЕС през ноември, показва статистиката на АСЕА. Това силно се разминава с уверенията на политици и икономисти, че българската икономика била по-слабо засегната от коронавируса в сравнение с повечето европейски държави.

Пазарът на нови автомобили в Европа се е свил с нови 12% през ноември след въведените от доста правителства повторни затваряния заради коронавируса. Това до голяма степен заличава плахото възстановяване от лятото и води до общо 25.5% спад на европейския пазар за 11-те месеца, сравнени със същия период на 2019. Разликата е около 3 милиона автомобила.


Jeep Compass
На фона на всеобщите спадове през ноември Jeep отчита... 19.9% ръст. Всъщност през месеца Jeep е продал повече автомобили от Honda, Jaguar и Land Rover, взети заедно
  
   
Рекордьор по спад през ноември е България,
където общите регистрации са едва 1544, почти двойно по-малко (-45.2%) от същия месец на 2019. Единствената друга страна в ЕС, където свиването през месеца надхвърля 30%, е Словения (-33%), но дори и така словенският пазар е почти три пъти по-голям от българския, при над три пъти по-малко население.

Парадоксално, но някои пазари отчитат и плюсове през ноември - дори такива в пълен лодаун като Гърция (+2.4%). Най-висок месечен ръст имат Ейре (+20%) и Кипър (+11%), в положителната територия са още Дания и Румъния.

За 11-те месеца на 2020 България е вторият най-пострадал пазар, със свиване от 36.5% (20 661 регистрации срещу 32 511 преди година). Eдинствено Хърватия (-42.4%) e пред нас, а близо зад нас са Испания (-35.3%) и Португалия (-36.4%). Най-малко пострадали са пазарите в Норвегия (-7.8%), Литва (-16.2%), Швеция (-16.4%), Дания (-16.5%), Финландия (-16.7%) и Кипър (-17.4%).


20-те най-продавани марки в Европа до ноември 2020 (ГАЛЕРИЯ):


 

 

0 от 500
  • #12
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Име ( преди 2 месеца )
    Коя година стана, българинът обаче няма поумняване! Все още страда от комплекси, в каква кола щели да видят жена му и колко тя щяла да се срамува. Ей, това българинът е страшен комплексар. Ако не видят жена му в S-класа, не може. Проблемът идва от него, не от жена му. Щом се оставя да бъде воден за носа, негов си проблем. Само хваления, само гъзарене и никакъв акъл в главата. Няма и изгледи за това.
  • #11
    11 rate up comment 1 rate down comment
    до 6 ( преди 2 месеца )
    Ти прочете ли му коментара на човека или видя само Мерцедес и Дачия. Като имаш 90к за кола кой говори за Дачия или че е беден. Освен това none сравнява нова кола с 15 годишна. А в твоя пример нова срещу 2 годишна е чист въпрос на това каква интересна оферта можеш да намериш
  • #10
    13 rate up comment 1 rate down comment
    до 7 ( преди 2 месеца )
    Ако беше докосвал до жена, нямаше да я сравняваш със стара кола, но понеже явно не си, си извинен :) При колите изборът е прост: или нещо, на което ти му скъсваш найлоните по седалките, или нещо, по което първо Ханс, а после Махмуд си е размазвал сополите и е попръ.цквал, преди и твоят задник да се настани върху същия "лукс". Старите трошки вървят в БГ, само щото едни бедни *** си мислят, че ги правят по-гъзари от други бедни ***, дето са с 5 години по-ново Рено или Тойота. Но не г ...
  • #9
    1 rate up comment 7 rate down comment
    ! ( преди 2 месеца )
    Дай му на none-то неуДачия или рено и му гледай сеира! )))
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Мхм ... ( преди 2 месеца )
    "България е най-катастрофално представящият се автомобилен пазар..." - нормално! След като разни пишман "вносители и представители" ти пробутват коли, които например струват до 50к$ за над 100к$ в БГ-то...
  • #7
    1 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тоя с Дачията като ония с жените. Единия се хвалел, мойта жена може да е грозна, може да е с кофти тяло, но пък никой не я е пипал освен мен, аз и бях първия и ще и бъда последния. Другия, моята жена изключително красива с перфектно тяло, не и бях първия, може и да не съм и последния, но предпочитам да споделя вкусна торта с приятели, отколкото сам да ям ***. Та и ти с Дачията и ЕС класата.
  • #6
    6 rate up comment 15 rate down comment
    до none ( преди 2 месеца )
    Пич такива глупости си писал, че незнам дали като ги пишеш сам си вярваш. Иначе да предпочитам 2 годишно гаранционно БМВ Х5 на 50-60000км. за 90000лв., отколкото чисто нова КИА Соренто. Пък ти си карай Дачията и си мисли че си много умен. Ама да ти кажа, че зад теб всеки *** на дърво а вероятно жената до теб потъва от срам като я видят познати в семейната Дачия. Като не ти пълни окото колата, като я паркираш и не се обърнеш да и хвърлиш доволен поглед, да ти таковам и колата.
  • #5
    12 rate up comment 3 rate down comment
    none ( преди 2 месеца )
    Напълно съгласен с коментара на колегата #1. Ганчо ако има 20К лв. ще си купи дърта S-Class вместо нова Дачия. За 5 години каране на Ганчо S-Class-ата ще му струва още поне 20К лв. за каско и поддръжка (без да броим прахосаното време за търсене на части и висенето по сервизите), а новата Дачия 7К. лв. В случая с S-Class-ата, на всеки който го види ще му е ясно че Ганчо е скъсан (познавам доста богати хора които си купиха Дачии за фирмите, но нито един не си е купил дърта S-Class-а :)))
  • #4
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Мазда имала проблеми с доставките. Да бе! Проблеми имаше март-април, оттогава доставките дори са по-бързи от преди. Просто никой не иска да ги купува тези отпадъци. Хората прозряха най-после, че зад красивия външен вид се крие пълна щета. Новият им двигател Скайактив-Х е такъв провал, че им се наложи да влязат в един пул с Тойота, за да избегнат глобите тази година.
  • #3
    15 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Бедни сме. Масово българите нямат добра финансова култура, не знаят как да пестят и харчат пари за глупости. Никой не ни рпечи да сме богати, сами сме си пръчката в спиците.