IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Hyundai и Kia изтеглят 50 000 електромобила в сервиза

Проблемът е в програмното оборудване на три от моделите на ток

Корейските производители Hyundai и Kia ще изтеглят за ремонт в сервизите си над 50 000 електромобила, продадени на вътрешния пазар. Проблемът е в програмното оборудване на управляващата електронна система, като той засяга три модела на двете марки, съобщава Reuters.


Hyundai Kona


На ремонт отиват 40 000 електрически Hyundai Kona, произведени през 2019 и 2020 година, както и 10 000 от модела Hyundai Nexo. При Kia проблемът е открит при 1985 екземпляра от Soul. Засега не e ясно, дали сервизната акция ще засегне и други държави освен Южна Корея, както и няма официална информация за инциденти, предизвикани от дефекта.

За Kona Electric, който се появи на пазара през 2019 година, това е втората сервизна акция, след като по-рано няколстотин собственици на електромобила подадоха колективен иск срещу Hyundai за самозапалване на батериите. Тогава от компанията обновиха софтуера на 74 000 електромобила, като промениха алгоритъма за наблюдение на температурата на акумулаторите така, че да не се допуска прегряване.

Въпреки много проблеми, Kona си остава един от най-търсените модели на пазара. На хибридната и електрическата версия на модела се падат около 6% от общите продажби на корейската марка към момента.

Снимка: Hyundai

0 от 500
  • #4
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Факт ! ( преди 2 месеца )
    Корейците са единствените, които дишат във врата на американците по нисък разход. Коната е колата с най-голям пробег от масовите коли. В реални условия минава най-много километри с 64кВтч - над 400 до 90 км/ч и 340 със 140. Бие я само Модел 3. А с новата 800-волтова платформа + 4x4, Хюндай няма да имат стигане.
  • #3
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Факт! ( преди 2 месеца )
    Корейски бклуци
  • #2
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Пехо ( преди 2 месеца )
    Е това да се запали батерията какъв проблем е? Някакви дреболии. Не е като мащабния проблем с качеството на Tesla, на която на два подглавника се е нагърчила изкуствената кожа и антиелектриците тук направиха от това огромен проблем. Предполагам че след като в тази статия не става въпрос за Тесла, значи е дребен проблем.
  • #1
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До #1, Абе не е баш така