fallback

Могат ли германските muscle-car да се сравняват с американските?

Тяхната формула е подобна в някои отношения и много различна в други

Според някои автомобилни експерти - като Джереми Кларксън, например, американските коли са ужасни и всичко, произведено в Европа, е по-добро. Това важи и за така наречените "muscle-car", които се възродиха в началото на този век, а след 2010 година предизвикаха истинска революция с техническите характеристики и представянето си на пътя.

Факт е, че в наши дни може да бъде купи Chevrolet Camaro с 650 к.с. или Dodge Hellcat със 700 к.с., а също така Shelby GT500 или Chevrolet Corvette, като цената на всеки един от тях ще бъде под 100 000 долара. В същото време германските производители също предлагат коли с подобни възможности, като формулата за тяхното създаване в някои отношения е същата като американската, но в други е коренно противоположна.

Какво обаче показва сравнението между тях? В случая, правилата са много прости - две коли с еднаква мощност и сходна цена се изправят една срещу друга. И изборът трябва да бъде направен от потребителя.

Американски срещу германския muscle-car (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #13
    Некакъв ( преди 3 години )
    Германците нямат мускулести коли. Като се каже мускул всеки си мисли първо за мустанг и камаро. Германците правят коли с много екстри, които много качват цената. При американските е различно- голям мотор, голяма кутия, рядко компресор и газ.
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    все едно сравняваме самсунг S20 с нокия 3310. Американските коли имат само 1 предимство- по- евтини са. извън Алабама и небраска не са желани от никого.
  • #11
    Росен ( преди 3 години )
    Cadillac is 6.2 not 6.8Charger Hellcat Widebody 6.2 not 7.0
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Не видях да има реални сравнения, да не говорим че Мустанг и АМГ Гт нямат нищо общо, като автомобили. Мустанга е двуврато четириместно купе, а Мерцедеса е двуместен и трябва да се сравнява с Форд ГТ.
  • #9
    мдам ( преди 3 години )
    Европейският спортен двигател е различен - той е малък, високооборотен, обикновено е близко до максимума си и няма голям потенциал за още форсиране, компресорът обикновено е турбо. Пробегът на европейският спортен двигател рядко може да надхвърли 200 000 км пробег, тъй като работи близо до предела на възможностите си. В сравнение с американският спортен двигател, европейският е нежен и чувствителен към горивото - нерядко европейските спортни коли имат нужда от над 100 октана бензин.
  • #8
    мдам ( преди 3 години )
    Американската философия е различна. Там се набляга най-вече на въртящ момент, което е правилното решение. Американските спортни автомобили са бавнооборотни /за спортни/, нерядко са с по два клапана на цилиндър, компресорът обикновено е механичен /суперчарджър/, а при двигателя се разчита най-вече на обем. В резултат американските спортни двигатели имат огромен ресурс за форсиране и могат да изкарат стотици хиляди километри без основен.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
  • #6
    Гоуст ( преди 3 години )
    Американските коли са недодялани поради ограничените умствени и инженерни умения на американската нация.Попринцип там всичко сполучливо се прави от чужденци срещу високо заплащане но това важи за военната и космическа сфери в автомобилостроенето не е рентабилно и си бачкат те и резултатите са плачевни дори фирми с претенции като Кадилак и Линкълн са бая назад и самите американци не си ги карат а купуват японски немско а вече и корейско.
  • #5
    Бат Рамбо ( преди 3 години )
    Немското никога не е било и няма да бъде така пристрастяващо и легендарно, като американското.
  • #4
    Карач ( преди 3 години )
    Немските коли са най добри в целия свят!
fallback
Последни