В историята на маркетинга това ще остане като една от най-необичайните стратегии: американската премиум марка Cadillac предлага на дилърите си до 1 милион долара компенсация, ако се съгласят... да се откажат да я продават. Вече над 150 се възползваха от щедрото предложение.
На онези, които не са склонни да го сторят, компанията предложи компенсация до 500 000 долара (в отделни случаи - и до милион), за да прекратят предсрочно договорите. The Business Insider коментира, че в GM вероятно са смятали това за удачен PR ход, и не са очаквали наистина партньорите им да се възползват от предложението. Над 150 дилъри обаче вече са го сторили до момента, и не е изключено към тях да се присъединят и други - недотам добър знак за вярата, която търговците хранят в електрическото бъдеще на Cadillac.
Cadillac вече показа първия си чисто електрически модел, наречен Lyriq. Той ще се появи на пазара след малко повече от година.