fallback

Porsche Taycan постави нов рекорд в битка с Tesla Model S

Германският модел стана най-бързият седан и най-бързият електромобил на 1/4-миля (ВИДЕО)

Авторите на YouTube-канала DragTimes организираха състезание между два от най-популярните електрически седана на света - Porsche Taycan Turbo S и Tesla Model S. И в него бяха регистрирани няколко впечатляващи постижения.

Всъщност, това не е първата подобна надпревара, но пък е една от най-честните. И двата електромобила са в топ-вариантите, като застават на старт напълно въоръжени, като получават и последна версия на софтуера.

Porsche Taycan Turbo S се задвижва от електромотори със съвкупна мощност 761 к.с., като ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,8 секунди. Неговият съперник Tesla Model S Performance (Raven) също е със задвижване на четирите колела, като мощността е 790 к.с.

Във видеото са показани реалните показатели на двете машини - време за ускорение от 0 до 60 мили, преминаване на 1/8 и 1/4- миля и др. Porsche печели всяка от надпреварите, като поставя и рекорд за седан и за електромобил на 1/4-миля - 10,383 секунди. Досегашното най-добро постижение на Tesla Model S беше 10,401 секунди.

Снимки и видео: YouTube

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    До издрънчалия: топленето на купето се предлага като екстра от много много време (десетки години), дори го има го и в сегашната ми автомобил. Относно това да му зададеш да те закара до някъде - хайде пробвай в България да те закара до някъде и ми кажи резултата. Дори и в Германия това не е напълно безопасно, а подобни автономни функции има почти всеки съвременен автомобил.
  • #8
    Дрън-дрън ( преди 3 години )
    Един норвежец измина 2800 км за 24 часа по европейските пътища, като през цялото време предаваше на живо, за да затвори устите на такива като тебе.Ти колко километра си изминавал най-много за денонощие? Освен това, най-подходящото време за зареждане и подгряване е сутринно време, докато си закачен все още на зарядната станция. По този начин батерията е загрята и може да използваш пълните възможности на автомобила включително регенеративно спиране и максимална мощност.
  • #7
    Чука ( преди 3 години )
    То хубаво Тислътъ да подгрее интериора, но ако се наложи да измине малко повече разстояние, какво правим?! Чакаме 6- часа да зарежда, ако имаме щастието да се доберем до заветната зарядна станция!
  • #6
    Дрън-дрън ( преди 3 години )
    "И двата електромобила са в топ-вариантите, като застават на старт напълно въоръжени, като получават и последна версия на софтуера."Само софтуера им е от тази година. И ако Порше тайкан се продава от тази година, Tesla модел s е модел от 2012 година. Напълно нормално е новия модел на не коя да е марка ,а на porsche да бие 8-годишният модел на Тесла. Интересно ще е догодина, когато най-накрая направят обновяване на модел S с модификация plaid, който е най-близо до това porsche.
  • #5
    До 3 ( преди 3 години )
    Приятелю, дори в най опосканата модел 3 има повече екстри отколкото в напълно оборудваното А4. Можеш ли да кажеш на А4 къде отиваш и да му оставиш управлението докато си подремваш зад волана? Доколко това е добра идея е съвсем друг въпрос, но въпреки това теслата вероятно ще те закара, докато Аудито ще те претрепе още на първия завой, ако не му държиш волана. Дори базовата модел 3, може да ти подгрее купето няколко минути преди да си влезнал сутрин в автомобила. Екстрите просто са полезни.
  • #4
    Пак почва хейта ( преди 3 години )
    Статията е за най-бързите седани в света а не за изгодни електромобили и двата модела са си суперавтомобили в тези варианти
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Базовата версия на Модел 3 опощена без никакви екстри в Германия струва 43 000 евро. За тия пари можеш да си вземаш едно Ауди А4 със всички екстри което е 100 пъти по добра кола. Нищо че не ускорява за 3 секунди до 100.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Базовата версия на Теслата в Германия струва 82 000 евро без никакви екстри.По мощната версия със няколко екстри отива над 100 000 евро. А средната годишна заплата в Германия е 28 000 евро. Тези цени са подигравка с клиентите като се има предвид ниското качество на изработка, постния интериор, краткият живот и ограничените възможности за пробег на тези автомобили. Ако се кара всеки ден за 4-5 години батерията заминава.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами добре е. Ама нормалните хора не ги интересуват такива работи. Тези Ел. коли са недостъпни дори и за средната класа в западна Европа. За България пък да не говорим. Хората искат достъпни автомобили с голям пробег и бързо зареждане. Докато не измислят някакви по добри батерии, ел колите ще си останат лукс играчки за богатите.
fallback
Последни