fallback

Лимузините на френските президенти

Естествено, всички са родно производство

Преди дни си отиде президентът на Франция (1974 - 1981) Валери Жискар Д'Естен. Малко известен у нас, той е е бил уверен технократ, предприел редица действия за либерализация на френската икономика, включително и автомобилния бранш. След първата голяма петролна криза, той първи възприема повсеместното изпозлване на дизеловите двигатели, които във Франция бяха популярни, колкото и в родината на дизела - Германия, почти до наши дни.

Но, тук няма да ви занимаваме с политика, дори и автомобилна. Просто се подсетихме да ви разкажем за лимузините на френските президенти, от началото на 20 век до наши дни. Разбира се, не вярваме да сте учудени, че винаги става въпрос за местно производство, което не е толкова въпрос на прословутия френски шовинизъм, а по-скоро израз на държавната подкрепа за родната индустрия. Макар понякога държавните глави да се "глезели" и с най-доброто от световното автомобилостроене.

Вижте, колите, возели френските президенти:

fallback
  • #7
    Факт! ( преди 3 години )
    Бмв допреди s1000rr бяха една невзрачна фирмичка без никакви постижения в мотоциклетизма
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Всъщност в последно време французите ползват Ямаха като мотори.
  • #5
    Гоуст ( преди 3 години )
    Че бмв почнаха да правят сносни мотори отпреди 10-15 години.Преди тва бяха бси недоразуменията не чр и сега нямат някои неадркватни модели.
  • #4
    Да се ... ( преди 3 години )
    бяха возили на Мерцедес или БМВ та от жабария да стане държава!
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    А са могли скутерите на Пежо да ползват ;)
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Интересното е, че през цялото време, моторите на придружаващите отстрани полицай са BMW!!
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Освен следващата да е Рено ЗОЕ, както е тръгнало
fallback
Последни