fallback

10 проблема на съвременните японски спортни коли

Моделите от Страната на изгряващото слънце постепенно губят позиции

С течение на годините Япония постепенно се превърна в един от най-добрите производители на спортни автомобили в света. Стартът през 70-те и 80-те години беше сравнително скромен, но благодарение на високото си качество и сравнително достъпни си цени марките от Страната на изгряващото слънце се изкачиха до върха в този сегмент.

Японските компании обаче не почиват на лаврите си, а продължават да усъвършенстват продуктите си. Те обаче невинаги са перфектни, като и при тях се появяват проблеми. Изданието Viacars събра на едно място 10 от тях, които трябва да бъдат взети под внимание преди покупка.

10 проблема при съвременните японски спортни коли:

fallback
  • #18
    Петър ( преди 3 години )
    Доста започвам да се разочаровам от статиите тук. В номер 7 пише че Lexus отпаднал от челната тройка по надеждност, а в предната статия беше на 1-во място по надеждност. Хайде да внимаваме какво пишем или поне като пишем глупости да помним какви!
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    Мъка, мъка!
  • #16
    Miata ( преди 3 години )
    До Н10 и 19, които обясняват че Мх-5 не е спортна кола - колко пъти сте карали Миата?Защото аз съм карал доста време и ви казвам че е по-спортна като усещане от коли с 250+ коня. Сравнението с Фиеста на предно просто не заслужава коментар - спортна кола с предно НЯМА!
  • #15
    Гюнтер ( преди 3 години )
    Спортна кола с 200 коня ( Субару brz) не ми звучи добре... Мисля че Gtr пасва на определението спортен автомобил от сегашните япончета! Type R и неговите 310 коня са малко, добре че е Nsx a ,та Хонда да имат нещо .... По е така мисля аз
  • #14
    thuglife ( преди 3 години )
    Толкова изсмукано от пръстите, че чак ми е неудобно да го чета...
  • #13
    Ами ( преди 3 години )
    Тези "спортни" пръчки трудно ще впечатлят някой европеец!
  • #12
    Nev ( преди 3 години )
    Според мен, японците и германците имат различни представи за спортна кола. За германеца това е голям, мощен двигател,ускорение, луксозен интериор и лъскав дизайн. Японците наблягат на управляемост, балансираност, удоволствие от шофирането, което можеш да оцениш, ако имаш малко познание и опит от майсторско каране. Две различни концепции! Всеки си избира което повече му харесва и допада.
  • #11
    До 12 ( преди 3 години )
    Точно. Не знам дали има немска кола с маниерите, жизнеността и необременеността на Миата-та, например.
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Българина вечно против или за, никога обективен
  • #9
    То да бяха... ( преди 3 години )
    само 10 проблемите! Но който преяде с ориз явно губи способност да вижда реалния свят.
fallback
Последни