fallback

10 японски модела, които светът така и не видя

Имат ли шанс на световния пазар тези автомобили, правени само за Япония?

Опитвали ли сте суши? Този традиционно японски начин на консумация на риба залива като цунами света само преди няколко години. Днес няма европейска столица в която да не намерите поне няколко суши ресторанта. 

 

Според много японци, сушито просто няма да е по вкуса на чужденци, но въпреки драстично различните култури, суровата риба се хареса не само на европейци, но и на американци. Може ли да се случи същото и с автомобили, предназначени само за японския пазар?

Всяка държава, която произвежда коли, си има специфични модели, който пази само за собствения си пазар. Първа сред тези държави по брой т.н. домашни модели най-вероятно е Япония, следвана от САЩ. В следващата галерия сме подбрали 10 домашни японски модела и чакаме вашето мнение в коментарите дали някоя от тях заслужава да се продава по целия свят.

 

10 японски модела, които светът не получи (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Сузуки Хъстлър не е само за японския пазар. Субарото също.
  • #11
    Б.г. ( преди 3 години )
    Виждал съм няколко от тези на живо, карал съм последната. Забравили са Crown и Nissan Elgrand. Има и още доста JDM непоказани в статията.
  • #10
    Петко ( преди 3 години )
    Повечето не е имало смисъл и да виждаме.
  • #9
    Evropeec ot Varna ( преди 3 години )
    Аз бих карал едно кей карче, а за шефовете нисан пресидент
  • #8
    Кимоното ( преди 3 години )
    И слава Богу. Тези недоразумения биха сквернили очите на белия човек
  • #7
    суши ( преди 3 години )
    Авторчето трябва да знае , че суши не се прави само със сурова риба - може да е маринова, пушена , сушена , но ориза е задължителен!
  • #6
    До 4 ( преди 3 години )
    Не знам какво вижда "оризът", но аз като отида с моята японска кола в сервиза за рутинна смяна на консумативи, всички автомобили, които са разкостени за сериозни ремонти са германски и са на по-малко от 10 год. Обаче са премиум, ра'ираш ли.
  • #5
    До 1 ( преди 3 години )
    Така е, колега. Нито имаме нужда, а още по-малко имаме време да ги гледаме тези японски легени. Ние сме заети да следим, да доливаме масло всяка седмица в германските ПРЕМИУМИ, да внимаваме да не се скъса на 60 хил. км "вечната" ангренажна верига и, разбира се, да не изхвърли скоростна кутия още на 30 до 50 хил. км. Толкова "забавления" предлага германския ПРЕМИУМ, че няма как да се занимаваме с тия скучни оризари.
  • #4
    например... ( преди 3 години )
    оризът вижда себе си!
  • #3
    Nev ( преди 3 години )
    Тоя Форестър СТИ си е класика! И до ден днешен би засрамил 99% от паркетните СУВ на пазара, и по ускорение, и по проходимост, не случайно много хора търсят точно този модел, или не се разделят с него.
fallback
Последни