fallback

Трябва ли германците да се притесняват?

Тези корейски модели постепенно изместват конкурентите си от пазара

Германските автомобили са синоним на производителност, лукс и качество от десетилетия. Производители като Volkswagen, BMW, Audi и Mercedes-Benz отдавна доминират на пазара, но това се променя през последните години. Марки като Lexus и Tesla подронват германското господство в някои сегменти, но има и други компании, които искат по-голямо парче от тортата.

Такива, например, са корейските производители Kia и Genesis, който заеха първите места в класациите по надеждност и по клиентска удовлетвореност. Те предлагат висококачествени продукти, като приближават лидерите на пазара. И вече окончателно скъсаха с миналото си на евтини автомобили със съмнително качество.

Ето ви 10 модела, които са близо до върха и се превръщат в заплаха за германските си конкуренти:

fallback
  • #20
    Хахаха ( преди 3 години )
    Гермянофилските амбpeажи реват на умрело какъв кеф и наслада подайте им малко вазелин да смажат халките
  • #19
    Хахаха ( преди 3 години )
    Гермянофилските амбpeажи реват на умрело какъв кеф и наслада подайте им малко вазелин да смажат халките
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    Германците изобщо не им дреме, ама как гледам някои колеги тука с по 5-6 коментара, яко се притесняват от превъзходството на германското автомобилостроене!!
  • #17
    до предният ( преди 3 години )
    Човек, ти направо ме разби с тая логика! Никой не искал да се разделя с уюта ...... Ха, ха!
  • #16
    yor!val!=MMGGA! ( преди 3 години )
    До н-р 14: след като си толкоз много умно разсъждаващ, все пак да те апострофирам, ами ако обърнеш палачинката и прецениш ТРЕЗВО,че НИКОЙ и/ли почти НИКОЙ не иска да си се лишава от лукса, удоволствието, комфорта и уюта, които му предлагат возията в ДЖЕНЕЗИСъ, и затуй именно малко бройки виреят из 2нд хенд-автокъщите, дори на запад, млад-ЕЖо - не помисли ли за това, преди да публикуваш необоснованите си с абсалютно нищо предположения, А?!?
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    "Германските автомобили са синоним на производителност, лукс и качество от десетилетия."Според мен вярното твърдение изглежда така:"Германските автомобили БЯХА синоним на производителност, лукс и качество ПРЕДИ десетилетия."
  • #14
    Премиум ( преди 3 години )
    Никой не може да задмине германското технологично превъзходство. Все пак произвеждат премиум автомобили с премиум затваряне на вратите. Харчат не повече от 1/2 л масло на 1000 км, ангренажната верига се сменя на 60 хил. км в случай, че не се е скъсала на 50 хил. и скоростната кутия почти винаги изкарва по 80 хил. км При такова технологично превъзходство няма от какво да се притесняват германците.
  • #13
    yor!val!=MMGGA! ( преди 3 години )
    До н-р 7: Ето РЕАЛните стойности на супер-ДЖЕНЕЗИСь: Най-луксозният им модел е точно 75 хил. в U$D, докато най-добрият им СУВ е в ранга на 50К също в U$D. Е, това са цените отвъд АтлантикА, тук в Европа и Германия, все още нема данни, засега. Джипът го сочат около 50 хил. евро, но това са само прогнози. И въпреки всичко - мога споко да ти подскажа, че тези именно посочени тук цени са около 20-30 процента по-НИСКИ спрямо сходните модели на BMW,Audi,MBenz, LeXus, дори, но пък качеството е БЕЗЦЕННО
  • #12
    expert ( преди 3 години )
    За всеки влак си има пътници! Доказателство за безграничната човешка глупост е, че все още се намират заблудени прованси да дават пари за фолксваген,..!?! Да, звучи безумно, за най-некачествената европейска марка (дори след Дачия), но е факт. Докато има балъци, ще има и тарикати.
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Стингъра го спират от производство защото се продава много слабо. Толкова за притесненията на германците. И това са автомобили които реализират продажби на американския пазар.
fallback
Последни