fallback

Трябва ли германците да се притесняват?

Тези корейски модели постепенно изместват конкурентите си от пазара

Германските автомобили са синоним на производителност, лукс и качество от десетилетия. Производители като Volkswagen, BMW, Audi и Mercedes-Benz отдавна доминират на пазара, но това се променя през последните години. Марки като Lexus и Tesla подронват германското господство в някои сегменти, но има и други компании, които искат по-голямо парче от тортата.

Такива, например, са корейските производители Kia и Genesis, който заеха първите места в класациите по надеждност и по клиентска удовлетвореност. Те предлагат висококачествени продукти, като приближават лидерите на пазара. И вече окончателно скъсаха с миналото си на евтини автомобили със съмнително качество.

Ето ви 10 модела, които са близо до върха и се превръщат в заплаха за германските си конкуренти:

fallback
  • #40
    анонимен ( преди 3 години )
    За да застрашават, трябва и да продават, а в този сегмент е малко трудно. Примерно Алфа и Ланчия, хубави коли, но като им вдигнат цената, хората си казват ами за тези пари ще си купя БМВ или Ауди. Сега ще кажете ама историята на Ланчия, а пък Алфа ги бие на Нюрбургринг и т.н., да, но в Европа хората имат ограничения и солени глоби и най-вече големи данъци за мощни двигатели.
  • #39
    анонимен ( преди 3 години )
    Не знам дали ги купуват. През 2015 г. корейците не влизаха в Топ 20 по продажби в Европа. Сега Хюндай са 12-ти. Изобщо не вървят напред, казваш.
  • #38
    анонимен ( преди 3 години )
    Не можеш да чакаш чудеса от VW. Компанията от 2010 г. е държавна. Меркел ги спаси от фалит,. Държавата изкупи 51% от. акциите им. Иначе бяха сгънали чадъра.
  • #37
    анонимен ( преди 3 години )
    Стига, сравняваш кон и магаре! Мегана е като правен в час по трудово пред i30, гротеска.
  • #36
    Факт! ( преди 3 години )
    И кво могат корейците седни в един Меган РС и после ще говорим
  • #35
    Емо ( преди 3 години )
    Още през 2006 г. Фердинанд Пиех, каза, забравете Тойота, следете Хюндай, когато седна в първия i30 на едно изложение. После пита шефа на инженерите си "защо корейците го могат, а ние не?". Имаше статия в АутоБилд.
  • #34
    анонимен ( преди 3 години )
    За некои светът почва и свършва с ...цъкане по телефончетата! А, и висене пред ултра -хипер тънки телевизорчета.
  • #33
    Европа ( преди 3 години )
    Никога не изостава тя измисля и продава както и Америка работата е за шерпите а пиенето и яденето е за тарикатите
  • #32
    Най-големият разбира ( преди 3 години )
    Колкото и да тичат жълт урите не могат да ги стигнат цената най-добре говори за истината щом е такава значи има кой да я плаща В противен случай немците щяха да почна да произвеждат Тико и матис Хайде Гледайте си еднодневките
  • #31
    FenIX ( преди 3 години )
    Преди време ако са за дали същия въпрос за електроника - трябва ли германците и изобщо европейците да се притесняват че корейци и китайци ще ги изместят сигурно е имало същия бурн смях. Обаче сега на какви телефони цъкате умни мисли в нета? Самсунги, Ксиомита, Хуавек и чат пат някой Акфон. Нищо произведено или измислено в Европа. Така че не се смей те много защото бъдещите коли ще са все по бъкани с електроника, ще са електрически/водородни. Все неща в които Европа изостава.
fallback
Последни