IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Audi разкри напълно най-мощния си сериен модел

Електрическото RS e-tron GT ще разчита на 645 конски сили

Компанията Audi разкри подробности за новото RS e-tron GT, което ще се появи на пазара в началото на следващата година и потвърди, че електрическият "Гранд турър" ще бъде най-мощният сериен модел в историята на марката.


Audi RS e-tron GT


Флагманската версия на електромобила ще разчита на два електромотора, които ще произвеждат 645 конски сили. Това е с 26 конски сили повече от мощността на Audi R8 Performance, който се задвижва от 5,2-литров V10 бензинов двигател.

Трябва да се уточни, че максималната мощност ще бъде на разположение на водача само в определени случаи. При нормално шофиране, RS e-tron GT ще получава 238 конски сили от предния мотор и 455 от задния, като комбинираната им мощност ще бъде 600 конски сили.


Audi RS e-tron GT


От Audi не съобщават колко време ще е нужно на флагмана сред електромобилите на марката за ускорение от 0 до 100 км/ч. Според техническия ръководител на проекта RS e-tron GT - Денис Шмиц, това ще става за "доста по-бързо от 3,5 секунди" . Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.

В основата на електрическия модел е платформа J1, използвана и при Porsche Taycan. Колата на Audi е оборудвана с литиево-йонна акумулаторна батерия с нетен капацитет 83,7 кВт/ч, като тя ще осигури пробег от 400 км по цикъла WLTP. При използване на терминал с мощност 350 кВт батерията ще се зарежда до 80% за 22,5 минути.

Още снимки на електрическия флагман на Audi - вижте в галерията:


Що се касае до цената, очаква се тя да бъде около 140 000 евро, което прави от RS e-tron GT и един от най-скъпите модели на марката.

Снимки: Audi

Снимки: Audi

[sc: relatedarticles ids:43713,43697,43573 /
]

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    #9 така е, но при батерийте е драстично повече спада на пробега от при двг..
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    #8 това важи за всички електрички, но хайп-натите електроманияци не дават и да се издума... назадничави сме :D
  • #9
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Ти ако караш и бензинов автомобил с 200км/ч и там разхода му се удвоява, съответно пробега с едни резервоар намалява. Познавах човек с Гаярдо който с пълен резервоар на София-Варна зареждаше в Търново.
  • #8
    10 rate up comment 1 rate down comment
    к. к. ( преди 2 седмици )
    Безсмислен автомобил. Пробег 400 км, ако го подкараш с 200, пробегът пада под 150 км. Е с колко да го подкараш тоя спортен автомобил??? И после ще зареждаш през 40 мин... Електро-деменция...
  • #7
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Carwow и оня *** Де Муро са най-леймърските ревюъри в ютуб...
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    #1 хахах евала за веселия коментар :D
  • #5
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Radu ( преди 2 седмици )
    Каруоу вече го тества !!!! 2.8с до 100 и то още прототипа пълен със допълнителна техника за следене на всички системи!!!
  • #4
    12 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Лъскав дизайн и ненужно висока мощност вместо важните неща - голям пробег и достъпност. Като сте толкова добри инженери, направете електрически автомобил с пробег от 1000-1500 км за 30-40 000 евро.
  • #3
    6 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Хаха, разработката при Ауди...
  • #2
    14 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Нищо особено. Параметри като на Тесла S от 2012г. но ако не друго то поне при Аудито дизайна и изработката ще са по добри щото при Теслата нещата са плачевни.