IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Renault най-накрая обнови и седана Megane

Тази версия на модела няма да получи хибридно задвижване

Гамата на Renault Megane бе обновена още тази пролет, но фейслифтът не засегна най-непопулярната версия на модела - седана. Сега, французите са готови и с обновленията по тази версия, която се предлага на пазарите в Централна и Източна Европа (включително и у нас), като и Близкия Изток.


renault megane sedan

Подобно на хечбека и комбито, промените по външния вид са минимални. Налице са обновена решетка и броня, както и предни и задни диодни светлини с променен дизайн. Моделът ще се предлага с нови джанти с диаметър между 16 и 18 инча, а дръжките на вратите вече разполагат с осветление.

От Renault заявяват, че по-сериозни са промените в салона, макар все още да не са публикували снимки на интериора на седана. Така, подобно на хечбека и тук акцент ще е новият дигитален инструментален панел с 10,2-инчов дисплей, в който са интегрирани и показанията на навигацията. В зависимост от нивото на оборудване, налична ще е и обновената мултимедийна система Renault Easy Link с вертикално разположен 9,3-инчов екран.

renault megane sedan

За подобряване на ергономията, от Renault са групирали всички бутони за подпомагане на шофирането на волана. Седанът е и с ново безрамково огледало за обратно виждане и седалка на водача с електрическо настройване.

В гамата двигатели е добавен новият еднолитров трицилиндров бензинов турбомотор с мощност 115 к.с. и 6-степенна ръчна скоростна кутия. Над него е 1,3-литровия TCe със 140 конски сили, който може да се поръча и със 7-степенен автоматик EDC. Единствената дизелова опция е 1,5-литров Blue dCi със 115 к.с. и опция за ръчни или автоматични предавки. За момента, обаче, и дума не се обелва за плъгин хибридна версия, подобно на тязи в другите варианти на купето.

Вижте още снимки на новия Renault Megane Sedan в галерията:

0 от 500
  • #15
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Браво на франсетата ( преди 3 седмици )
    Дизеловата опция е 1,5-литров Blue dCi със 115 к.с, бори всички електрически и хибридни недоразумения и е най-правилният избор за следващите 7-10 години каквото и да се бръщолеви от електро и еко-лозите
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    До №10 какво означава да търси турбо за да поддържаш скорост,при мен този момент го няма. А основното в твоя коментар е оплакването ти от колите с турбо,ъпреки,че вървели и си доволен от атмосферка Тойота,която не върви,което в случая е най-важно и за това не те дразни,защото знаеш,че толкова си може. Иначе с турбинираните,които си карал не се оплакваш от към вървене,а някакво тъпо търсене на турбо за да върви. Честно казано се чудя какво искаш да кажеш?
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    До №6 карах бензиновия Кашкай с 1,3 мотора и на магистралата неусетно стига до 180+,та незнам за какви мъки говориш,явно не си се качвал на нов автомобил,но иначе компетентно го бараш.
  • #12
    2 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    тоя мегаломан нали щяха да го спират от производство - заради рекордно ниски продажби?
  • #11
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Че то... ( преди 3 седмици )
    имали въобще популярна версия на ...рено!?
  • #10
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    онзи, каквото и да е с турбо си го има дразнещото търсене на турбо от двигателя, за да поддържа скорост- карам няколко служебни дачии с 1.5 дизел, 0.9 бензин с турбо и клио 1.2 с турбо. Имал съм няколко фолксвагена с 1.9 и 2.0 тди (баси отпадъците), сега карам авенсис 1.8 атмосферен. Не върви, но не дразни.
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Онзи ( преди 3 седмици )
    До 6ти - Ела да те повозя по магистралата с 160 и да видим дали ще угасне
  • #8
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Чук ( преди 3 седмици )
    Умря "нормалното" пиклата Тундберг се покри, но еднодневните двигателчета тепърва предстоят
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Готин ( преди 3 седмици )
    Натъпкаха го с електроника, а това не им е силата. В него има неща дето още не знам как се пускат и какво правят, а и понякога правят каквото си искат. Нямам време да го ,,разцъквам,,. Що няма нови петички и деветки. Друго не ми трябва.
  • #6
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Нещо нормално при двигателите? Например поне 1400 кубика, до към 2000? Като онези старите, безсмъртните, дето все пак покриват новите екологични норми и без директно впръскване и турбини и работят плавно. А, извинета, забравих, че след 5 години за остатъчната стойност ще ми дадете новия батал, който да се мъчи по магистралатъа и непрекъснато да се чуди турбото ли да развърти или да изгасне докато се опитвам да поддържам 130.