Хората купуват германските коли заради тяхната надеждност. В наши дни обаче автомобилите стават все по-сложни и това се отразява на качеството им. Съответно, дори утвърдени марки допуснаха на пазара модели, които прекарват повече време в сервиза, отколкото на пътя.
Изданието Motor1 събра на едно място 10 модела, произведени в Германия, които са проектирани да изкарат дълги години, но често се превръщат в бездънна яма, в която техните собственици наливат пари за ремонт. На всичко те не са никак евтини дори на пазара на употребявани автомобили.
10 германски коли, които могат да ви изненадат неприятно (ГАЛЕРИЯ):
Моделът R8 беше първият суперавтомобил на Audi и постигна огромен успех, който се дължеше и на появата му като колата на Тони Старк във фирма "Железният човек". Той обаче не е толкова надежден, колкото мнозина си мислят. Самата кола е построена много добре, но е и много сложна. Поправките по каросерията са скъпи, а съединителят бързо се износва при моделите със скоростна кутия R-Tronic. Ремонтът на съединителя излиза над 1500 евро плюс разходите за труда.
Олекотеният акумулатор струва 900 евро, така че мислете му, ако забравите светлините включени за дълго време. Тази кола изисква внимание и може да бъде ремонтирана само в специализиран сервиз, което означава сериозни разходи за части и труд.