IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 германски коли, от които е добре да се стои настрана

Тези модели рязко се разминават с определението за "немско качество"

Хората купуват германските коли заради тяхната надеждност. В наши дни обаче автомобилите стават все по-сложни и това се отразява на качеството им. Съответно, дори утвърдени марки допуснаха на пазара модели, които прекарват повече време в сервиза, отколкото на пътя.

Изданието Motor1 събра на едно място 10 модела, произведени в Германия, които са проектирани да изкарат дълги години, но често се превръщат в бездънна яма, в която техните собственици наливат пари за ремонт. На всичко те не са никак евтини дори на пазара на употребявани автомобили.


10 германски коли, които могат да ви изненадат неприятно (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #16
    29 rate up comment 12 rate down comment
    Forza Italia ( преди 3 години )
    За това не си купувам немски прехвален кошник, хондичката е желязна.
  • #15
    29 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Абе те и японските колие вече не са това което бяха но пак са в пъти по надеждни и непретенциозни откъм поддръжка спрямо от европейските. В днешно време дори и да имаш пари е по добре да караш кола от нисък клас за да си спестиш главоболията и разправиите по сервизите. Евтината кола има много предимства. Не привличаш излишно внимание и завист, пестиш пари, и като цяло не я мислиш изобщо. Сервизното обслужване също е на по високо ниво при масовите автомобили.
  • #14
    25 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Шваба и електроника...тия един смартфон не могат да произведат
  • #13
    29 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    По принцип няма германски автомобил от който не е добре да се стои надалеч. Японци и корейци неслучайно ги смазват по продажби на всеки непредубеден пазар - америка, австралия. Единствено в гейропа и китай имат шансове вурстовете, но и това няма да е задълго.
  • #12
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Пепи шекера ве... ( преди 3 години )
    оня с неуДачията! За него е нормално боята да е на "модна" основа и за снимка на GLK да се твърди, че е първото МL на Мерцедес.
  • #11
    16 rate up comment 4 rate down comment
    албатрос ( преди 3 години )
    до 14Имаш ли представа за какво се използва Тундра? И какво окачване имат другите пикапи от същия клас и защо?
  • #10
    22 rate up comment 8 rate down comment
    Георги ( преди 3 години )
    До 15: Опел и желязо не са съвместими неща в едно изречение! :)
  • #9
    18 rate up comment 5 rate down comment
    opel ( преди 3 години )
    Един опел няма.Опелите са железо.
  • #8
    5 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    А "световноизвестното" издание Motor1, направило тая класация, от къде е всъщност? Щото от нас тука надали някой изобщо го е чувал!
  • #7
    23 rate up comment 3 rate down comment
    Георги ( преди 3 години )
    Абе,за коли от класа на R8 е доста трудно да кажеш "не стават" ,това е екзотична кола,рядка и с доста скъпа поддръжка.Няма как съединителя да е колкото 1.8Т или 1.9 ТДИ :)