fallback

Bentley става част от Audi и губи и малкото си независимост

Това е поредната стъпка към съкращаване на разходите във VW Group

Германският производител Volkswagen Group ще превърне британския производител на луксозни автомобили Bentley в дъщерно дружество на своето подразделение Audi, като това е поредната крачка към мащабни икономии, съобщава изданието Automobilwoche.

В момента Bentley се ръководи от шефа на друга компания в групата - Оливер Блум, който е начело и на Porsche. Това ще се промени още в началото на 2021 година, когато британската марка ще стане част от Audi, като идеята е на главния изпълнителен директор на Volkswagen AG - Херберт Дийс.

Той е на мнение, че Bentley по-голям потенциал, а синергията с Audi само ще бъде от полза на британския производител. Първата стъпка след обединението ще бъда началото на разработката на нов SUV на Bentley, който ще използва технологии на Audi.

Германското издание допълва, че Volkswagen преразглежда бъдещето на още три от марките в групата - Lamborghini, Bugatti и Ducati, като това е част от плана за търсене на мащабни икономии, свързани с преминаването към масово производство на електрически автомобили.

Източници на Automobilwoche допълват, че финансовите експерти в концерна вече работят за пускането на акции на Lamborghini на борсата, което ще донесе приходи на групата.

Снимка: Bentley

fallback
  • #8
    Chicho_Ficho ( преди 4 години )
    Отдавна вече, се продава основно марка, а отдолу сбирщайн, и да качеството е надолу на всички марки. То и досега бентлито си беше 80% VW group, да не мислите че сами си правят двигателите. Преди години един познат обясни как на автомивката на едно Бентли като му пръснали предната решетка с пароструйката и останбала само черна пластмаса.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    А при Ролс не даваш пари за скъпо бенве 7 серия?Както се бъзикаше Джеръми Кларксън : "Това е си е скъпо бенве 7 серия ,кабрио"
  • #6
    Polar ( преди 4 години )
    Даваш пари за Бентли и получваш Ауди, маскирано на Бентли. Безценно! Такава "гениална" идея може да измисли само германски счетоводител.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Аз не виждам какво лошо има,че ще е под крилото на Ауди,както е и в момента, и Кайен и Бентайга и Кю7 примерно са на една платформа с еднакви технологии. Еднакви са платформите и на Континтентал ГТ с тази на А8 ,та ,нищо ново под небето,но не виждам защо е лошо това?А до коментар 1: Предполагам *** твърдиш,че са чупливи от първа ръка или четеш статии?Само в България караме коли на по 15г ,но плюем чисто нови ,още повече супер луксозни марки...
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Началото на края за Бентли
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Любимата марка на *** в САЩ.
  • #2
    теслЪ ( преди 4 години )
    Догодина към Ауди, след 5 години може и към Сеат да минат...
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Все тая. Чупливи и скъпи.
fallback
Последни