Модата на кросоувърите окончателно завладя пазара - включително и този втора ръка. Но онова, което потенциалните купувачи трябва да знаят, е, че SUV моделите са като цяло по-сложни и по-скъпи за поддръжка от обикновените седани и хечбеци. Като се започне от гумите и се свърши с компонентите на скъпото 4х4 задвижване. Все пак има и кросоувъри на 10-15 години, които дават малко по-добри шансове на собствениците си. Ето пет от тях - но не забравяйте, че надеждността на един автомобил зависи не само от производителя, а и от това как е експлоатиран през изминалите години.
5 кросоувъра, които почти не се чупят (ГАЛЕРИЯ):
Hyundai Santa Fe трета генерация - DM
6-степенните ръчни трансмисии, с кодове M6GF и M6LF, не създават никакви усложнения. Автоматикът A6LF2/3 също работи добре, но изисква подмяна на маслото и филтрите поне на 50 000 километра.
При автомобилите, произведени до 2013, корпусът на задния диференциал не е особено здрав и лесно може да се строши, особено при офроуд.
6-степенните ръчни трансмисии, с кодове M6GF и M6LF, не създават никакви усложнения. Автоматикът A6LF2/3 също работи добре, но изисква подмяна на маслото и филтрите поне на 50 000 километра.
При автомобилите, произведени до 2013, корпусът на задния диференциал не е особено здрав и лесно може да се строши, особено при офроуд.
Както виждате, нашето "почти" от заглавието е доста условно: за целта трябва да изберете правилната версия на конкретния модел. И също да улучите кола, която е експлоатирана правилно и добре поддържана - а в голямата си част т. нар. "нов внос" в България е тъкмо обратното. Нашата препоръка е да търсите автомобили с проследима история, доколкото е възможно. Впрочем това далеч не е изчерпателен списък - със сигурност има и други SUV модели, които се държат прилично дори и в зрялата си възраст. Ако се сещате за такива, споделете ги с нас в коментарите.