fallback

Пет SUV модела на възраст, които почти не се чупят

Тези 10-годишни автомобили няма да ви създават ядове, ако изберете правилната версия

Модата на кросоувърите окончателно завладя пазара - включително и този втора ръка. Но онова, което потенциалните купувачи трябва да знаят, е, че SUV моделите са като цяло по-сложни и по-скъпи за поддръжка от обикновените седани и хечбеци. Като се започне от гумите и се свърши с компонентите на скъпото 4х4 задвижване. Все пак има и кросоувъри на 10-15 години, които дават малко по-добри шансове на собствениците си. Ето пет от тях - но не забравяйте, че надеждността на един автомобил зависи не само от производителя, а и от това как е експлоатиран през изминалите години.     5 кросоувъра, които почти не се чупят (ГАЛЕРИЯ):

           Както виждате, нашето "почти" от заглавието е доста условно: за целта трябва да изберете правилната версия на конкретния модел. И също да улучите кола, която е експлоатирана правилно и добре поддържана - а в голямата си част т. нар. "нов внос" в България е тъкмо обратното. Нашата препоръка е да търсите автомобили с проследима история, доколкото е възможно. Впрочем това далеч не е изчерпателен списък - със сигурност има и други SUV модели, които се държат прилично дори и в зрялата си възраст. Ако се сещате за такива, споделете ги с нас в коментарите.

 

 

 

fallback
  • #14
    Кольо ( преди 4 години )
    Няма чупливи коли ,има некадърни шофьори
  • #13
    до 12 ( преди 4 години )
    Това ми е любимото: на общоизвестен факт някой отговаря с "глупости, аз я имам и я карам от 17 години и съм сменил само пепелника". Първо, възможно е единична бройка да е по-надеждна от средното. Дори най-големите съборетини не са 100% дефектни, просто честотата на проблемите е по-голяма. И второ, никой *** не е склонен да си признае, че се е издънил с избора. А шофьорите на МЛ вероятно си мислят, че и другите коли така се ремонтират на шест месеца веднъж
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    За дизеловите Мазди и аз потвърждавам. Точно на обратния полюс обаче са бензиновите, безпроблемни и издържливи мотори.
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    Тука стана нещо като играта Развален телефон: Човека обяснява, че е собственик и я експлоатира сериозно, онзи пък бил говорил с познат, който му казал нещо си .....!!
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    МL-ката не е ще да е много читава , защото дори тук е съмнително евтина.Преди време говорих с един познат и той ми каза че тая първата не става, да не говоррим за цените на части и ремонти , сравнени с тези на други марки.
  • #9
    до 7 и 8 ( преди 4 години )
    Повече от 10 години го притежавам - има-няма 150 х. км съм му навъртял, обяснявай на некой друг, че е Воклук!! За инфо - не ми е основната кола!
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Общо взето всички съвременни коли са ****луци но някой са по малко ****луци от други. Ширпотребата днес е навсякъде. Дори и във премиум и луксозните автомобили се вграждат много евтини части произведени в страни от третия свят. След време точно тези части започват да се чупят. Основно по периферията. Просто днес нещата не са като едно време когато немските коли наистина бяха произведени в Германия а японските в Япония. Сега всички ползват поддоставчици от цял свят и не знаеш кои какво прави.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    ML е пословичен ***, най-калпавата кола, правена някога от Мерцедес, и Цетше навремето официално се извини за първото поколение. *** *** го обясни на някой чобан, който си го е купил за три иляди уева и сега се чувства премиум г.з.р :D
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    До 1...Карал ли си МЛ за да говориш глупости. МЛ е един от най проблемните, особено първото поколение. Това е класация за здрави и надеждни коли над 7 годишни, тогава когато си проличава една кола колко е здрава и надеждна
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    При полужение че в Бг се внасят коли с над 250 000км, вероятността да се срещнете с някой сериозен ремонт е отчайващо висока.
fallback
Последни