fallback

Пет SUV модела на възраст, които почти не се чупят

Тези 10-годишни автомобили няма да ви създават ядове, ако изберете правилната версия

Модата на кросоувърите окончателно завладя пазара - включително и този втора ръка. Но онова, което потенциалните купувачи трябва да знаят, е, че SUV моделите са като цяло по-сложни и по-скъпи за поддръжка от обикновените седани и хечбеци. Като се започне от гумите и се свърши с компонентите на скъпото 4х4 задвижване. Все пак има и кросоувъри на 10-15 години, които дават малко по-добри шансове на собствениците си. Ето пет от тях - но не забравяйте, че надеждността на един автомобил зависи не само от производителя, а и от това как е експлоатиран през изминалите години.     5 кросоувъра, които почти не се чупят (ГАЛЕРИЯ):

           Както виждате, нашето "почти" от заглавието е доста условно: за целта трябва да изберете правилната версия на конкретния модел. И също да улучите кола, която е експлоатирана правилно и добре поддържана - а в голямата си част т. нар. "нов внос" в България е тъкмо обратното. Нашата препоръка е да търсите автомобили с проследима история, доколкото е възможно. Впрочем това далеч не е изчерпателен списък - със сигурност има и други SUV модели, които се държат прилично дори и в зрялата си възраст. Ако се сещате за такива, споделете ги с нас в коментарите.

 

 

 

fallback
  • #33
    анонимен ( преди 1 година )
    Пропуснахте Киа Спортидж преди 2010
  • #32
    обективен ( преди 3 години )
    Само японски автомобил.Моето CR-V втора генерация 2.0L само ходова част е правено/биалетки, тампон на носачи и реглаж на клапани на 35к/ за 6 години .Втората ни кола Голф 4 през два месеца се прави нещо .
  • #31
    Читател ( преди 3 години )
    Чак пък екзотики, сузуки витара е доста разпространена кола.
  • #30
    JEEP ( преди 3 години )
    Супер е, че не се чупят, щото ако се счупи някое от тия, и в сервиза ще те гледат като извънземен, няма да знаят къде да бръкнат да го разглобят, камо ли части за тия екзотики да намериш! Всеки автомобил се чупи, важното е да са евтини частите и ремонта!
  • #29
    анонимен ( преди 3 години )
    Гроздето и по - кисело, затова ги няма немските марки в такива класацийки! Да ходя аз на Црв да ми регулират клапании и да сменям вал нямам думи много здрави коли!
  • #28
    анонимен ( преди 3 години )
    А
  • #27
    aleksgv73 ( преди 3 години )
    Гранд витарата 1.9 за две години и 20000 километра четвърти мотор сменям... Абе рено
  • #26
    Цветомир Цонев ( преди 3 години )
    Изключително здраво окачване и сериозният пробег позволяват на SUV HoNDA CR-V III 2.0 да поддържа изключителен интерес и търсене за закупуването му от нов внос(втора ръка) и високите цени са доказателсво за надежността на автомобила.
  • #25
    yorval ( преди 3 години )
    Изобщо не се учудвам, че в классацията нема никъф представител на прекалено възгорделите се германски манифактури, които напоследък избегват да се фалят с нещо наистина значимо и качествено изделие на авто-пазара. Изключение - Поршето, но то си е доказана марка от половин век назад...
  • #24
    До Мемфис ( преди 3 години )
    Не разбрах каква е тази остаряла техника, която използват японците ?!?Докато японците разработваха надеждни бензинови и хибридни агрегати и технологии, "великите" германци развиваха дизелови агрегати ( без бъдеще), евтини турбо бензинови (до 100х км и са за смяна ако издържат толкова) и да не забравим как търсиха начин да излъжат системата за вредните емисии, за което си понесоха срама и глобите!Точно японците са тези, които създаваха съвременни технологии с поглед към бъдещето, а герм печалба
fallback
Последни