fallback

Пет SUV модела на възраст, които почти не се чупят

Тези 10-годишни автомобили няма да ви създават ядове, ако изберете правилната версия

Модата на кросоувърите окончателно завладя пазара - включително и този втора ръка. Но онова, което потенциалните купувачи трябва да знаят, е, че SUV моделите са като цяло по-сложни и по-скъпи за поддръжка от обикновените седани и хечбеци. Като се започне от гумите и се свърши с компонентите на скъпото 4х4 задвижване. Все пак има и кросоувъри на 10-15 години, които дават малко по-добри шансове на собствениците си. Ето пет от тях - но не забравяйте, че надеждността на един автомобил зависи не само от производителя, а и от това как е експлоатиран през изминалите години.     5 кросоувъра, които почти не се чупят (ГАЛЕРИЯ):

           Както виждате, нашето "почти" от заглавието е доста условно: за целта трябва да изберете правилната версия на конкретния модел. И също да улучите кола, която е експлоатирана правилно и добре поддържана - а в голямата си част т. нар. "нов внос" в България е тъкмо обратното. Нашата препоръка е да търсите автомобили с проследима история, доколкото е възможно. Впрочем това далеч не е изчерпателен списък - със сигурност има и други SUV модели, които се държат прилично дори и в зрялата си възраст. Ако се сещате за такива, споделете ги с нас в коментарите.

 

 

 

fallback
  • #24
    До Мемфис ( преди 4 години )
    Не разбрах каква е тази остаряла техника, която използват японците ?!?Докато японците разработваха надеждни бензинови и хибридни агрегати и технологии, "великите" германци развиваха дизелови агрегати ( без бъдеще), евтини турбо бензинови (до 100х км и са за смяна ако издържат толкова) и да не забравим как търсиха начин да излъжат системата за вредните емисии, за което си понесоха срама и глобите!Точно японците са тези, които създаваха съвременни технологии с поглед към бъдещето, а герм печалба
  • #23
    Todor ( преди 4 години )
    Всичките ми приятели с японски автомобили освен за горивно и консумативи, други разходи по колата нямат. На обратния полюс са тези с немски бегачки..,които от сервизите рядко излизат. Като най-пресен пример за това е един приятел с БМВ Х5 3л дизел, купено ново, близо 35000км и 3 години... Това БМВ вече смени 3 въздушни амортисьора(май бяха по 900 лв на амортисьор), един от елементите на предното окачване за 2900лв, както и имаше проблем с електрониката ( отстранена гаранционно).
  • #22
    losHo ( преди 4 години )
    Японче, Японче, Японче, Японче и едно корейче :) Нищо неочаквано. Нали знаете лафа за японските коли, че били скучни.... Ами нека да ми е скучно :)
  • #21
    Баровец с АУДИ Q5ца ( преди 4 години )
    Защо моята шкода я няма в списъка? Тази седмица не ходих нито веднъж на ремонт
  • #20
    анонимен ( преди 4 години )
    Абе, къде са гъзарските ауди Q-енефи , бмв Х, мерц G и останалите ваген недоразумения? Според авто билд и БГ комплексарите са мега-яки машини... но според сериозните автожурналисти и всички автомонтьори хич не е така
  • #19
    анонимен ( преди 4 години )
    Аутлендър 1 двигател 2.0 2.4 също.Аутлендър 2 2.4 и 3.0Много добра визия,комфорт,здравина.
  • #18
    анонимен ( преди 4 години )
    Мдаа и моята днес почти не се счупи....
  • #17
    теслЪ ( преди 4 години )
    Аз като гледам по улиците , най-много се срещат второ у трето поколение на CR-V!!
  • #16
    анонимен ( преди 4 години )
    Ръжда, глад за масло, проблеми по ходвата част на годишни коли...200 000 ги смятаме за много.....кое им е качественото и издръжливото, че не разбрах?
  • #15
    анонимен ( преди 4 години )
    ML- не го знам, но Х5 дори и след първо поколение е такава каруца... Трябва да си голям мазохист, за да притежаваш подобно нещо.
fallback
Последни