fallback

Volkswagen обясни защо оборотите в новия Golf не падат

При механичните скорости двигателят не променя работата си след махане на крака от газта

Собственици на новото поколение на Volkswagen Golf във версиите с механична скоростна кутия се оплакаха масово, че след като махнат крака си от педала на газта, оборотите на двигателя не намаляват известно. Някои от тях дори заподозряха проблем с мотора, което накара представител на компанията да обясни какво точно се случва.

Осмото поколение на най-популярния модел на германската марка се предлага с 6-степенна механична трансмисия. Феновете на този тип скоростна кутия отбелязват, че известно време двигателят работи по същия начин и след спирането на подаването на газ, след което оборотите постепенно падат. От изданието Autoweek потърсиха коментар от компанията и се оказа, че това се прави нарочно - заради намаляване на вредните емисии.

Мениджърът по стратегическо планиране на американското подразделение на Volkswagen - Дългас Скорупски, разкри, че по този начин инженерите на компанията се опитват да предотвратят попадането в горивната камера на голямо количество въздух и така да предизвикат образуването на обеднена смес в цилиндрите.

"Отлагайки за кратко време прекъсването на подаването на гориво, успяваме да поддържаме оптимален състав на сместа и по този начин предотвратяваме образуването на азотни оксиди", обясни Скорупски.

Снимка: Volkswagen

fallback
  • #14
    Alex ( преди 4 години )
    Това го има в бензиновите пежа от 2000 година екос стандарт Евро 3. Аз имах 406 при което този ефект го имаше.Отделно при низходящо превключване също автоматично изравняваше оборотите, за да не се получи удар в съединителя.При възходящо също, като се отпусне газта, оборотите не падаха на 800, а задържаше тези на двигателя така, че да са изравнени както и да се отпусне съединителя беше супер мазно.
  • #13
    Еко Талибан ( преди 4 години )
    До Драйвъра (Митко)То си има моторна спирачка при едни по-високи обороти, защото тогава прави кът-оф на горивото и затваря рязко дросела. При ниски обороти не могат, защото ако е на свободна и може да угасне. Друг е въпросът, че този кът-оф често е дразнещ дори на по-стари инжекции, които не са drive-by-wire.
  • #12
    Драйвъра ( Митко) ( преди 4 години )
    Поредната тъпотия която са сътворили за да избегнат някаква грешка в мотора и да лишат хората от двигателна спирачка
  • #11
    Зелен талибан-веган ( преди 4 години )
    Германците отново показват безспорното си технологичното си превъзходство над оризарите.
  • #10
    Еко Терорист ( преди 4 години )
    Тъй като не могат да дозират прецизно горивото в преходния процес на затваряне на дросела, са решили да го затварят бавно. По този начин имат по-малко азотни окиси, за сметка на повече СО2, тъй като бавното смъкване на оборотите означава по-висок разход на гориво.
  • #9
    gog ( преди 4 години )
    Да си смажат стъпковото моторче. Малко вд40 и са готови.
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Глупости. Дефектирал е лъжливия софтуер и сега лъжливия PR на ваг замазва положението.
  • #7
    apollo11 ( преди 4 години )
    Глупости!!Съвсем за канарчета взеха потребителя!!!Как ще попадне въздуха, като реално затваряме дросела?!?
  • #6
    Да ( преди 4 години )
    Имах предвид че е тъпо
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Защото вече всичко се управлява от компютъра, не само при автоматика а винаги.
fallback
Последни