Какво прави от един автомобил издънка? Това е сложен въпрос. Издънката не е непременно лош автомобил - може да е просто такъв, който е изпреварил времето, или пък поизостанал от рязко променилата се мода, и затова пазарът го е изтикал встрани. Може всъщност да е забележителна машина, а провалът му да е обусловен от грешки на производителя при изчисляването на разходите, довели до колосални загуби. А може дори да се е продавал сравнително добре, но въпреки това да е останал в колективното съзнание като провал - дори и само заради лош късмет. Причините са различни, но за резултатите няма съмнение. Ето 15-те най-големи автомобилни провала на последните три десетилетия, селектирани от C&D.
15-те най-големи провала на последните 30 години (ГАЛЕРИЯ):
Единственият минус е, че ефективността й се оказа доста под очакваната. Реалният разход на бензин се оказа почти 10 литра на 100 км - доста над този на конкурентния Chevrolet Volt. Чувствително по-евтиният Chevrolet успя да бие Karma даже по пробег само на ток, макар да имаше много по-малка батерия.
Цената на Fisker бе почти 100 000 долара. Дори и така дизайнът можеше да спаси положението. Но тогава се намеси късметът: първо голяма част от произведените бройки бяха унищожени от пожар по време на урагана Санди, а после банкрутира и корейският доставчик на батерии, повличайки със себе си и фирмата на Хенрик Фискер.
Сега името се завръща благодарение на китайска компания, която откупи активите на фалиралото дружество.