Какво прави от един автомобил издънка? Това е сложен въпрос. Издънката не е непременно лош автомобил - може да е просто такъв, който е изпреварил времето, или пък поизостанал от рязко променилата се мода, и затова пазарът го е изтикал встрани. Може всъщност да е забележителна машина, а провалът му да е обусловен от грешки на производителя при изчисляването на разходите, довели до колосални загуби. А може дори да се е продавал сравнително добре, но въпреки това да е останал в колективното съзнание като провал - дори и само заради лош късмет. Причините са различни, но за резултатите няма съмнение. Ето 15-те най-големи автомобилни провала на последните три десетилетия, селектирани от C&D.
15-те най-големи провала на последните 30 години (ГАЛЕРИЯ):
В началото всичко изглеждаше толкова обещаващо. Първата кола бе дело на старт-ъп, основан от легендарния дизайнер Хенрик Фискер (създателя на BMW Z8), изглеждаше чудесно, беше пълна с футуристични технологии и бе един от първите плъг-ин хибриди на световния пазар.
Karma използваше батерии с капацитет 23.5 киловатчаса, два електромотора и двулитров турбодвигател от General Motors, действащ като генератор. Мощността бе 402 конски сили, а ускорението от 0 до 100 км/ч отнемаше 6.3 секунди - доста добро постижение за почти тритонна машина.