IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

15-те най-големи автомобилни издънки

От Toyota IQ до Maybach, това са монументалните провали от последните 30 години

Какво прави от един автомобил издънка? Това е сложен въпрос. Издънката не е непременно лош автомобил - може да е просто такъв, който е изпреварил времето, или пък поизостанал от рязко променилата се мода, и затова пазарът го е изтикал встрани. Може всъщност да е забележителна машина, а провалът му да е обусловен от грешки на производителя при изчисляването на разходите, довели до колосални загуби. А може дори да се е продавал сравнително добре, но въпреки това да е останал в колективното съзнание като провал - дори и само заради лош късмет. Причините са различни, но за резултатите няма съмнение. Ето 15-те най-големи автомобилни провала на последните три десетилетия, селектирани от C&D.


15-те най-големи провала на последните 30 години (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Deo88 ( преди 4 месеца )
    Лично аз, точно Вектора не гo включвам в класацията. Има невероятна форма от където и да го погледнеш. За останалото да кажем, че е така, но визията му е невероятна! Фаетона също ми допада като модел, макар и наистина да не е най-народната кола, най-вече заради поддръжката, но, така са решили. Вектора още от малък му се радвам. Някой беше споменал дъвките Турбо... Да, от там идва манията :)
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Японеца ( преди 4 месеца )
    N4, явно голфа не може да ги мине и трепериш от яд и злоба! Карай немско wс и трай!
  • #8
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Дъвките Би-Бип, беше голяма работа да ти се падне Vector twin turbo. Извънземен зизайн за годините си.
  • #7
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До 3 ( преди 4 месеца )
    iQ беше разработена от нулата и като резултат струваше колкото Октавия/Корола. Те и Ауди имаха готиното А2 на цена като Ауди А4. Ей това им беше проблема и на двете - разработени от нулата и твъъъърде скъпи за това което са.
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Cadillac XLR - уникален,автомобил не за всеки..
  • #5
    8 rate up comment 1 rate down comment
    3 ( преди 4 месеца )
    то си пише в увода, издънка не значи,че колата е лоша. Просто е пазарен провал, неслучайно тойота я спряха набърже
  • #4
    8 rate up comment 27 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Нещо са се объркАли. Най-големите автомобилни издънки са: Мазда, Тойота, Субару, Сузуки, Хонда, Нисан, Датсун, Исузу, Митсубиши, Дайхатсу, Инфинити, Лескус, Акюра, Митсуока и Кавазаки.
  • #3
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Сред описаните коли определено има издънки, но IQ съвсем не е от тях. Колата беше и все още е много приятна за каране, пъргава, икономична, много по-комфотна и практична от малкия Смарт. Просто в един момент се оказа, че са почти от един клас с Айго и в Тойота решиха да жертват едната. При наличието на Ярис запазването на IQ изглеждаше по-логично, но това е тяхно решение.
  • #2
    6 rate up comment 3 rate down comment
    д-р. Куртев ( преди 4 месеца )
    И както сега ги плюят журналистите,така и са ги хвалели при представянето им като нови !
  • #1
    10 rate up comment 0 rate down comment
    TSLA ( преди 4 месеца )
    GM Impact (EV1) е първата кола с AC индукционен мотор и AC контролер (все едно 100 хил. ватов усилвател), който контролер (инвертор) е създаден от големия Alan Cocconi. След което той основава своя компания и прави ненормалната бегачка "AC Propulsion tZero". Като се качва на нея, Мъск възкликва: "Е ти ми е.a мaйкaтa!". След което първата Тесла е с точно това задвижване и управление, докато не разработи свое, но на същия принцип. Така че EV1 и Ал Коконе са бащите на съвременния, модерен автомобил