IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

В Tesla вече няма кой да вдига телефона

Най-коментираната автомобилна компания в света е разкарала целия си PR отдел

Неотдавна популярното издание Jalopnik разкритикува остро Tesla, че игнорира всякакви медийни запитвания, включително за тестове, за технически детайли  или за отговор по потребителски въпроси. Сега най-после стана ясно защо: оказа се, че компанията на Илон Мъск на практика от доста време няма PR отдел.
    
   
Tesla, поръчки, PR
  
  
Информацията бе огласена от сайта Electrek. Според няколко независими източника Tesla на практика е разформировала PR отдела си, след като по-голямата част от ръководния му състав е напуснала през последната година. Дейв Арнолд, който бе начело на комуникациите, се махна още миналата пролет.

Не е ясно дали става дума за съзнателно решение, или просто за безизходица след загубата на кадри. Но резултатът е ясен: най-коментираната в медиите компания няма човек, който да комуникира с журналистите.

Това вероятно означава, че в близко бъдеще няма да има и класическите журналистически тестове на модели на Tesla, макар че компанията все още е склонна да предоставя автомобили на известни влогъри и инфлуенсъри чрез рекламния си отдел. Неслучайно уважаваното Car & Driver наскоро бе принудено да вземе нов Model S под наем, за да го сравни с други модели електромобили.

От Tesla засега отказват коментар по информацията - или просто няма кой да отвори мейла и да вдигне телефона.

Производителят на електромобили e компания като никоя друга в света: Tesla няма дилърска мрежа, а продава автомобилите си директно, и няма поддоставчици, а разчита на собствено производство на компоненти и на джойнт венчъри (макар че напоследък прави изключения в областта на батериите).


 

0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Kova ( преди 4 седмици )
    Разбира се че имат поддоставчици на части. . Няма печеливша фирма, която да си прави всички детайли сама.
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Адски иноватори!
  • #5
    7 rate up comment 3 rate down comment
    пепеп ( преди 1 месец )
    Браво на Тесла!
  • #4
    8 rate up comment 16 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 месец )
    Абе пичове, кога ще си оправите тъпия автокорет, е дявол го взел тая kонкyренция не я оправите Н-та година... А за ръста на Т'слата винаги давам един стар казармен пример, за редник Петров изкрънкал отпуска щото мор на село и изтръшкал половината стадо. Колко голямо беше стадото поитал старшинката... ми 2 крави ;) За същия период в който тесла е продала 5-6 000 Фау Ве са продали 300 хиляди... само от Голф ;)
  • #3
    6 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    E не е особено трудно да има ръст Тесла в Германия, при положение, че през по-голямата част от миналата година Модел 3 не се предлагаше. И при положение, че германското правителство любезно ги субсидира с по 9000 евро. Ще ги видим есента, когато вече има и конглокенти на пазара
  • #2
    16 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Преди дни излязоха данни за продажбите на автомобили в германия за последните 6 месеца. Всички имат спад в продажбите освен Тесла, която има ръст :) Така че нито ще уволнява инженерния отдел, нито ще фалира. Свиквай да виждаш тесли по улиците :)
  • #1
    7 rate up comment 17 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 месец )
    Споко скоро може да му се наложи да уволни и инженерния отдел :)