IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

5 причини да купиш или да не купиш Volvo S40 II

Шведският седан има любопитна история, която определя отношението към него

Отношението към второто поколение на Volvo S40 условно може да бъде разделено на три. Някои считат, че това е "версия на S80 за бедни" и затова о пренебрегват, докато други не го харесват, тъй като до голяма степен шведският модел повтаря Ford Focus. Трета група хора не обръщат внимание на останалите две, тъй като го считат за отличен избор.


Volvo S40


Всъщност, и трите групи имат право, като това си личи и от историята на модела. Първото му поколение се появява, след като Volvo става собственост на DAF, но е изградено на платформата на Mitsubishi Carisma. То не успява да постигне успех и подтиква шведската компания да се раздели с белгийския производител на камиони и да започне авантюра с Ford.

Второто Volvo S40 разделя платформа с втория Ford Focus, на която е изградена и Mazda3. Самата архитектура е разработена с участието на шведски инженери, а под капака на модела намират място двигатели и на двете компании. Ford участва с мотори с обем от 1,6 до 2,0 литра, докато на Volvo са оставени по-мощните - 2,4 и 2,5 литра. И всички те не са никак лоши, така че откъм двигатели оплакванията са малко.


Volvo S40


Положението със скоростните кутии е по-сложно. И механичните, и автоматичните Aisin AW55-50/55-51, и Aisin TF80SC, които са съчетани с дизели, не създават проблеми. Подарената от Ford трансмисия Powershift, която се появява през 2010 година с 2,0-литров, обаче е друга история. При това тя по-често тъжна, като доказателство за това са много сервизни акции на моделите с нея.

Нека обаче караме поред и да разберем от какво най-често се оплакват собствениците на този модел. Както и за какво го хвалят и предпочитат.

5 "за" и 5 "против" Volvo S40 II (ГАЛЕРИЯ):


Снимки: Volvo

0 от 500
  • #4
    12 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    волво приключи с автомобилите през 2000 до 2004 беше на изкуствено дишане след това историята я знаем това си е форд брандиран с емблемата на волво но балъците да плащат за емблемата нещо свършиха и през 2010 волво беше продадена с колосална загуба като единствено китайците проявиха интерес заради емблемата която им трябваше за да стъпят на европейския и световния пазар за да си продават китайските ментета но явно има балъци които се вързват и на тази схема и са горди собственици на китайския
  • #3
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Истината ( преди 6 месеца )
    Ами това си е чист Форд Фокус ... Със същите части, но по скъпи защото се води Волво !
  • #2
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
  • #1
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )