IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 модела, които прекарват повече време в сервиза, отколко на пътя

В стремежа си към динамика и лукс техните производители пренебрегнаха надеждността

Концепцията за спортен автомобил съществува почти толкова дълго, колкото и самият автомобил. Различните държави имат собствена визия за това, каква трябва да е идеалната спортна кола. И именно европейски производители като Alfa Romeo, BMW и Porsche бяха сред тези, които първи представиха правилната формула.

Факт е, че спортните автомобили винаги са били в челните редици на техническото развитие, тъй като на тях са поставяне и съответно изпробвани най-новите технологии, които след това се внедряват и в масовите модели. За съжаление, в стремежа си към повече мощност и повече лукс, производителите често оставят на заден план надеждността. Резултатът от това е появата на коли, които биха били брилянтни, ако не притежаваха и някои сериозни недостатъци.


10 модела, които са по-често в сервиза, отколкото на пътя (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #34
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Астон мартин Лагонда-автомибилът трудно може да бъде купен от където и да било като цените варират между 1 и 2 милиона лева.Очевидно е много ценен така че колкото и да се разваля пак струва колкото 10 ес класи.
  • #33
    22 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    В световната група на Alfa Romeo съм, как пък не срещнах едно оплакване "колко зле" е Giulia Quadrifoglio... Всичките невероятно екзалтирани.
  • #32
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Владислав ( преди 1 месец )
    До #39 Точно обратното,всяка кола може да се нарече забавна зависи какво го забавлява собственика в нея.Дадох А6-цата като пример,защото е тежко голямо семейно комби,предполага се,че не е спорта и адреналина на дневен ред в нея,но...... Не е баш така ;).Иначе такъв кеф съм имал с много коли пък макар и слаби мотори,например една Е30 от 86'г Е няма такъв кеф а беше 100к.с и на гас хахах.Поздрави анонимчо
  • #31
    21 rate up comment 2 rate down comment
    ХХХ ( преди 1 месец )
    Евтина медия пишейки статийте си от скука, без никакви приложени доказателства или доводи. Просто пишат на сляпо.
  • #30
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Yasen ( преди 1 месец )
    кой ги пише тези статии не знам. пълни глупости
  • #29
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Владиславе, мощност не означава забава. Поздрави от Мазда Миата ;)
  • #28
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Дк ( преди 1 месец )
    E60 дори и не М версията са супер не надежни. Моят двигател дефектира на 30 000 км и ми го смениха гаранционно преди години, дизел . Иначе най-надежните марки са Тойота и Хонда, но за съжаление в Европа не предлагат V6, иначе бих карал.
  • #27
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Владислав ( преди 1 месец )
    Е,сега! Недейте да говорите наизуст защото съм сигурен,че знаете.Една кола ако се поддържа на време и с качествени материали си е много добра според това което търси собственика.Последните ми три коли са,БМВ,Опел и Фолксваген.Никоя не ми е горила масло или да съм хвърлял двигател или трансмисия.Слава богу имах възможността да карам и други марки през годините.Отностно за "забавление" също е много суктивно.Нима А6 от 2020г със своите 800Nm и 600 коня не е забавна? Просто за всеки вкус по нещо има
  • #26
    14 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Купи си Honda и у сервиз нема да стъпиш.
  • #25
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Нямам преки впечатления от нито един от тези модели, но едно време сменяха двигателите на бусовете на Фолксваген с двигатели от Лада. А както знаем, двигателят на Лада е стар двигател на Фиат, допълнително осран от руските инженери и работници. Ама нещо един Фолксваген няма в тази статия. Двама мои приятели си купиха нови ФВ. На единия му се прецака стартера, на другия се скъса агренажен ремък. Само по един дефект. А френските с по няколко. Изгоряла крушка, след две години пак изгоряла крушка...