Концепцията за спортен автомобил съществува почти толкова дълго, колкото и самият автомобил. Различните държави имат собствена визия за това, каква трябва да е идеалната спортна кола. И именно европейски производители като Alfa Romeo, BMW и Porsche бяха сред тези, които първи представиха правилната формула.
Факт е, че спортните автомобили винаги са били в челните редици на техническото развитие, тъй като на тях са поставяни и изпробвани най-новите технологии, които след това се внедряват и в масовите модели. За съжаление, в стремежа си към повече мощност и повече лукс, производителите често оставят на заден план надеждността. Резултатът от това е появата на коли, които биха били брилянтни, ако не притежаваха и някои сериозни недостатъци. Тази подборка е на канадците от HotCars и макар да не бихме я приели със стопроцентово доверие, все пак е полезен ориентир кога купувачите трябва да са особено внимателни.
10 модела, които са по-често в сервиза, отколкото на пътя (ГАЛЕРИЯ):
Както при всички модели на марката, ремонтът и на този е истински - и много скъп - кошмар. На всеки 5 години моторът се вади, за да се смени ангренажният ремък. Изпускателните колектори също се оказват проблемни, като това важи и за водачите на клапаните. Ремонтът на всички тези детайли излиза около 25 000 долара. Прибавете и проблемната скоростна кутия, чиято поправка струва 10 000 долара, и ще разберете защо този автомобил не носи само радост на собственика си.