fallback

10 модела, които прекарват повече време в сервиза, отколко на пътя

В стремежа си към динамика и лукс техните производители пренебрегнаха надеждността

Концепцията за спортен автомобил съществува почти толкова дълго, колкото и самият автомобил. Различните държави имат собствена визия за това, каква трябва да е идеалната спортна кола. И именно европейски производители като Alfa Romeo, BMW и Porsche бяха сред тези, които първи представиха правилната формула.

Факт е, че спортните автомобили винаги са били в челните редици на техническото развитие, тъй като на тях са поставяни и изпробвани най-новите технологии, които след това се внедряват и в масовите модели. За съжаление, в стремежа си към повече мощност и повече лукс, производителите често оставят на заден план надеждността. Резултатът от това е появата на коли, които биха били брилянтни, ако не притежаваха и някои сериозни недостатъци. Тази подборка е на канадците от HotCars и макар да не бихме я приели със стопроцентово доверие, все пак е полезен ориентир кога купувачите трябва да са особено внимателни.

10 модела, които са по-често в сервиза, отколкото на пътя (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #14
    до 12 ( преди 4 години )
    по -скоро спорния алпин.
  • #13
    анонимен ( преди 4 години )
    Ами кола, създадена да я караш ти, а не системите, за какво са и такива работи? Иначе тея системи ги пишат и произвеждат Марели и темподобни. Това не е технологична назадничавост, ами избор на концепция за автомобил. Все едно да ги търсиш в Лотус или М3, или някой Ягуар със задно. Не е нужно една кола да е наблъскана с всякакви глупости, за да е интересна. Нужно е да е наблъскана с ПРАВИЛНИТЕ глупости. Иначе им вкараха и на алфите автономност, да. Ама това разбирам да го вкарат в някой лексус..
  • #12
    Факт!-тически ... ( преди 4 години )
    големият липсващ в подобна класация е рено - приляга му отвсякъде и със "спортния" алпин скоро ще заеме полагаемото му се място!
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    един въпрос към алфиста имат ли самоуправляемо шаси или е-актив боди контрол или v8 двигател или последно поколение мултимедия или лазерни фарове немците много са надули балона
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Значи дирекнто във форумите на PistonHeads, секцията за Фиат, Алфа, Ланча има една дъъълга тема от един уплашен човечец, който иска да си купи QV Giulia и пита останалите за мнения. Десетки сибственици се чудят на акъла му защо го е страх. Та, ако разчиташ на днешните медии да си избереш кола, все едно да разчиташ на TUV да ти измери емисиите на дизела...
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Е, поне моторите, типично по немски, не горят масло и не хвърлят глави - основният репертоар на Ауди и Фолксваген.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    И аз карам Джулия. Даже се кефя, че им взеха обслужването от Ауто Италия и го дадоха на Витоша Ауто. Сега да имаш Алфа в България не е някаква болка. Проблеми тея коли просто нямат и горещо бих препоръчал на всеки, който обича да шофира да се повози, покара и да разбере в какъв балон живее с последните модели от Мерц и БМВ. Ауди дори не влизат в графата забавление.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Алфата имаше някакви проблеми с първите модели 2015-2016. Като се има предвид, че е разработена за 2 години (само италианците могат да направят такава кола за толкова кратко време. Дойчетата мъдриха третата серия 5 години и накрая се роди едно г0мн0). Но и Нисан ГТР хвърляше трансмисии с първите си модели. Всяка една ново разработена кола вероятно има слабости. Сега сме 2020 и като чета повечето собственици в PistonHeads как боготворят Джулиите си ме съмняват тея неща дето ги пишете.
fallback
Последни