fallback

10 модела, които прекарват повече време в сервиза, отколко на пътя

В стремежа си към динамика и лукс техните производители пренебрегнаха надеждността

Концепцията за спортен автомобил съществува почти толкова дълго, колкото и самият автомобил. Различните държави имат собствена визия за това, каква трябва да е идеалната спортна кола. И именно европейски производители като Alfa Romeo, BMW и Porsche бяха сред тези, които първи представиха правилната формула.

Факт е, че спортните автомобили винаги са били в челните редици на техническото развитие, тъй като на тях са поставяни и изпробвани най-новите технологии, които след това се внедряват и в масовите модели. За съжаление, в стремежа си към повече мощност и повече лукс, производителите често оставят на заден план надеждността. Резултатът от това е появата на коли, които биха били брилянтни, ако не притежаваха и някои сериозни недостатъци. Тази подборка е на канадците от HotCars и макар да не бихме я приели със стопроцентово доверие, все пак е полезен ориентир кога купувачите трябва да са особено внимателни.

10 модела, които са по-често в сервиза, отколкото на пътя (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #24
    Крис ( преди 3 години )
    Няма абсолютно щастие всичко е за сметка на нещо друго, но с надеждността наистина всички производители правят компромис
  • #23
    пропов ( преди 3 години )
    M5 E60 е скъп за обслужване защото е почти състезателен двигател. Опира до 9000 об/мин. Какво очаквате. Да се сменя масло само и да изкара 200 хил. км. Е няма как стане. Кефа струва пари. Същото и с Алфата и с Феррари. Просто си искат редовна потдръжка и замяна на това онова. Тива са високотехнолични машини създадени да работят на ръба на възможностите си. Като искате да ви е евтино, вземете си Мустанг. Няма много общо с тия бегачки ама пак е мощна кола.
  • #22
    Балабан ( преди 3 години )
    И няма нито един модел на Ауди?
  • #21
    ( преди 3 години )
  • #20
    абв потребител ( преди 3 години )
    Най големите *** са мерцедесите от нисък клас
  • #19
    nikolai-mitov ( преди 3 години )
    Карай туинго и няма да лежиш по сервизите
  • #18
    Стас ( преди 3 години )
  • #17
    Алфаджия ( преди 3 години )
    Не съм чул за проблемни джулии. Даже и по старите модели са си доста по сигурни на фона на немските коли.
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    Абе говорих си с един пич от Ауто Италия аз наскоро и той спомена, че са продали около 100-ина Джулии и нямат засега коли за оправяне. Малко ги е яд, щото нали - сервизът не е ютилизиран, ама е на. Случват се и такива чудеса.
  • #15
    v-1 ( преди 3 години )
    Викате забавни са за каране, ама не е забавно като те вози рейса до сервиза :))))Сещайте се за коя марка става дума ;) Колкото и да е "забавана" една кола, когато не е надеждна - се губи целия кеф. А италианците са по-назад от другите в индустрията, от към технологии и качество. Ще видим ако се продължи със сделката с ПСА, за да вземат малко технология от 21 век.
fallback
Последни