fallback

Пет преувеличения за дизелите

Поддръжката им е по-скъпа и са по-чуствителни към горивото: всички сме чували това, но вярно ли е?

Дизеловите автомобили се ползват с огромна популярност почти навсякъде по света и имат огромен брой фенове, повечето от които твърдят, че никога не биха си купили автомобил на бензин. Другите - тези, които предпочитат модели на бензин, постоянно твърдят, че дизелът не струва. Този спор е вечен и всеки си има своите къде обективни, къде субективни, доводи в полза на единия вид двигатели. За дизеловите автомобили има 5 доста разпространени мита, които експертите разобличават.

5 мита за дизеловите двигатели (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #37
    анонимен ( преди 3 години )
    Защо пък моят турбо бензин не яде масло? И второ те пък дизелите никога ядат масло. Дизела щом е толкова добър, защо във върха си стигна малко над 50% от общия пазар? И последните години се сви отново до обичайните си 40-тина %. Това че тук се внасят основно дизели не означава че в Европа се карат основно дизели. Означава, че тук се търсят дизели, а печалбата за вносителите е по-добра, защото 10-15 годишен дизел за европееца е скрап и внасят коли за по 1000 евро а ги продават за 5000.
  • #36
    анонимен ( преди 3 години )
    Само 190 d класика
  • #35
    анонимен ( преди 3 години )
    Дизел и удоволствие от каранетое - смях в залата. Я ми покажете някоя спортна кола дизел, щом е толкова добър. Дизелово 911, ГТ-Р, М3? Но да слезем на по-народному - дизелов Голф ГТИ, Сивик Тайп ЕР? Въобще върхова версия на модел да е дизел?
  • #34
    Еде ( преди 3 години )
    Ами новите бензини с директно впръскване се различават от дозелите само по това, че имат запалителни свещи и също отделят твърди частици , повече СО и за капак са маслояди, а КПД пак им е по-ниско и са по-кьопави. Клошарите дето смятат,че ще ги карат на газ изгодно като сегашните си дърти варели, ядове ще берат.
  • #33
    Ivan SOLАRNIJA ( преди 3 години )
    УВАЖАЕМИ ПРИЯТЕЛИ ОТ 50. ГОДИ КАРАМ ВСЯКАКВИ АВТОМОБИЛИ ИЗМИНАЛ СЪМ ОКОЛО 8000000 километри в БЪЛГАРИЯ И ЕВРОПА С 39 АВТОМОБИЛА ОТЯХ 33НА БЕНЗИН И ГАЗ и МЕТАН 5 ДИЗЕЛИ И 1 ЕЛЕКТМОБИЛ БЪДЕЩЕТО Е НА ЕЛЕКТРОТО НА ТЕСЛА!!!
  • #32
    анонимен ( преди 3 години )
    Отделят ФПЧ доказяни канцерогенни бклуци и язотни оксиди.В Сащ са забранени със закон неслучайно хванаха и изхвърлиха ФВ от тамошният пазар масоеият рак на населението е благодарение на дизелите.
  • #31
    анонимен ( преди 3 години )
    Само старите дизели, ония с механичното ГНП, като на Мерцедес милионниците имаха смисъл в леките коли.Вървят на каквото им сложиш, не като сега - дюзи, турбини, ДПФ-и, 28 компютъра накачени по него, 10 филтъра има докато нафтата стигне от резервоара до мотора.И всичко това постоянно въздава ядове. Вярно, бяха шумни, не особено мощни, вибрираха, ама си заслужаваха.Купуваш го нов и евентуално след 500 000км. можеш да му смениш горивния филтър.От там идваше и икономията - непретенциозни.
  • #30
    анонимен ( преди 3 години )
    Глупостите в статията нямат значение. Факт е, че модерните дизели са по-скъпи за подръжка и по-капризни към лошо гориво. Факт е, че изправен дизел с подгрев пали много по-лесно от бензинов двигател зимата. За шума и замърсяването е много специфично и зависи от конкретния двигател.
  • #29
    Факт! ( преди 3 години )
    Канцерогенни бклуци
  • #28
    Стойко нафтата ( преди 3 години )
    Дизел само дънки
fallback
Последни