fallback

Пет преувеличения за дизелите

Поддръжката им е по-скъпа и са по-чуствителни към горивото: всички сме чували това, но вярно ли е?

Дизеловите автомобили се ползват с огромна популярност почти навсякъде по света и имат огромен брой фенове, повечето от които твърдят, че никога не биха си купили автомобил на бензин. Другите - тези, които предпочитат модели на бензин, постоянно твърдят, че дизелът не струва. Този спор е вечен и всеки си има своите къде обективни, къде субективни, доводи в полза на единия вид двигатели. За дизеловите автомобили има 5 доста разпространени мита, които експертите разобличават.

5 мита за дизеловите двигатели (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    ако допуснем,че безпроблемната експлоатация на едно возило към днешно време е 5г , то пробега трябва да е над 30000 на година за да излиза сметката с новия дизел.Така че собствена кола на дизел за смесено каране по около 15000 не се рентира
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Като нови са 3-5к лв по-скъпи при повечето автомобили. А при употребяваните са почти равни като цена. При лека кола често разликата с аналогичен турбо бензин е около 1-1.5 л имаш до 100к км докато избиеш разликата. При джип ще е малко по-добре - 50-60к км. И имаш ли лошия късмет да запушиш дюза или да замине дпф-а и ти е до там икономията. Та нов дизел има смисъл, само ако караш наистина много или взимаш нафта без ДДС
  • #5
    Форд ( преди 4 години )
    Двигател екобуст и не трябва нафтова печка
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    като добавим 15% по-високата цена като нови
  • #3
    до Ханс ( преди 4 години )
    Ако не си саркастичен, явно си уцелил един от много малкото съвестни пунктове. Такива направо опасни таратайки минават без проблем ГТП че ми се плаче.
  • #2
    я пак ( преди 4 години )
    Ханс казваха на трабантите. Нещо си в грешка.
  • #1
    Ханс ( преди 4 години )
    Преди ми викаха Пърдящuят Ханс, но откакто ми спряха дизела от движение (не мина ГТП на газ анализатора) съм само Ханс..
fallback
Последни