fallback

Toyota Corolla на старо – какво да очакваме?

Експерти посочиха силните и слабите страни на десетото поколение на модела

Много е трудно да се търсят недостатъци на най-популярния модел в историята. Без значение дали става дума за нов автомобил или за употребяван, Toyota Corolla продължава да се радва на сериозно търсене на пазара. В случая експертите от Autoweek се спират на десетото поколение, което се произвежда от 2006 до 2013 година. То се предлага само като седан, тъй то хечбекът беше заменен от отделен модел Auris.

През 2009 година Corolla претърпя фейслифт, като на външен вид той беше козметичен, но пък донесе сериозна модернизация на основните агрегати. Част от тях е появата на автоматична скоростна кутия с хидротрансформатор, която замени роботизираната трансмисия при модела.

Вижте силните и слабите страни на модела в ГАЛЕРИЯТА:

fallback
  • #19
    Pentata ( преди 3 години )
    Имам дизелова 93 киловата, произведена в ЮАР. 2009 г. Много некачествена сглобка и липса на антикорозионно покритие защита отдолу. нула Закупена е за 38 000 лв.Доста семпла и непретенциозна. Двигатела не е капризен,ръчната скоростна кутия е по-ненадеждна. Общо взето доста посредственна кола за моите критерии.
  • #18
    до 19 ( преди 3 години )
    Истинските тойотаджии знаят, че колите от точно това поколение, продавани в Европа, са произвеждани само в Япония (2007), след това в ЮАР и Турция. Френски и английски такива няма. В Англия се произвеждаха Auris и Avensis, във Франция - Yaris.
  • #17
    До #14 ( преди 3 години )
    Очаквайте скука, скука.... Ами така е ..с тойота и хонда е скучно.. виждаш човек с гащеризон само за смяна на маслата.. друго си пред сервиза на Ауди.. всяка седмица чскаш отпред и си говориш с останалите от кръвна група шкода . Забавлението е пълно
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    Всички тойотаджии знаят ,че най важното при този модел е да не е сглобяван в турция. Ако намерите френска или английска тойота вземайте смело.
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    9 години карах 1.6 dual vvti.Продадох я на 120 000 км.Човекът, който я купи, твърди е е най-добрата му покупка. Млад е, пожелавм да си купи и нова. Здрав, ама ЗДРАВ автомобил. Просторен, удобен и икономичен.
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Като цяло няма забележки, това което е посочено в статията като минуси, с изключение на роботизирана та кутия е съвсем приемливо. Новите са с подобрено управление и комфорт. Въпроса е как понася този атмосферен мотор газ
  • #13
    none ( преди 3 години )
    Не е лоша Королата. В статията са уловили доста добре проблемите им. Бензинките харчат масло след 200К км. Колкото повече км минаваш, толкова повече доливаш ;). Дизелите имат проблеми с дюзите. Основният проблем за мен са старите двигатели: най-новият е разработка отпреди 15 години, с което идва и ниската мощност и повишен разход на гориво спрямо съвременните аналози. Добавете и по-ниските качество на сегашният модел, спрямо този от снимката, съчетано с висока цена. Само хибрида си заслужава.
  • #12
    и на старо и на ново ( преди 3 години )
    очаквайте скука, скука,скука...
  • #11
    Японски леш ( преди 3 години )
    Трудно задоволява дори базовата потребност на Бг клошаря да се движи задоволотелно от т.А до т.Б евтино на газ. За комфорт и елементарни удобства е излишно да се говори. 4-ст автомат и малолитражна некадърна атмосферка от 90-те- японска класика за балъци. Здрави ли са ееее шматки , халал да ви са хааааах аз ще карам алфа дори ако фалират германците, но никога тоя човекоомразен *** на тойота.
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Тези недъзи са силно преувеличени и въпреки всичко са бял кахър на фона на проблемите на VW/Audi, описани в предните статии.
fallback
Последни