IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Subaru представи нов глобален модел

Всъдеходът с 8 места Evotis повтаря американския Ascent

През 2017 година Subaru представи най-големия кросоувър в гамата си – Ascent, като тогава беше обявено, че моделът е разработен за Северна Америка и ще се предлага само там. Японската компания явно е променила намеренията си и сега показва идентичен SUV с името Evontis. Той е обявен за глобален модел, като първите пазар, на който ще стъпи, са Чили и Колумбия.


Subaru Evontis


Названието Evontis беше регистрирано от Subaru още през 2019 година, но се очакваше, че то ще бъде дадено на хибриден или електрически модел, който се разработва съвместно с Toyota. Любопитното е, че това име е запазено и за пазарите в Япония и Европа, което означава, че големият всъдеход явно ще се предлага и на тях. Преди това обаче моделът ще стъпи в Юго-Източна Азия.

Що се касае до Evoltis за Южна Америка, той напълно повтаря Ascent. Габаритите на модели, който е построен на платформата SGP (Subaru Global Platform) са дължина от 4998, височина – 1930мм и височина - 1891 мм. Разстоянието между двете оси е 2890 мм, а пътният просвет – 220 мм.


Subaru Evontis


Както и в САЩ, базовият вариант на всъдехода е с 8 места, а при по-скъпите версии седалките са 7 (само две на втория ред). В стандартното оборудване влизат светодиодна оптика , люк на покрива, кожен салон, подгряване на волана и седалките, камера за заден ход и комплекс от система за безопасност EyeSight. В него са включени адаптивен круиз-контрол, система за аварийно спиране, наблюдение на „слепите“ зони, помощ при излизане на заден ход от паркинг и др.

Топ-версиите на Evontis получават още датчици за пускане на чистачките и за превключване на светлините, „умно“ огледало в салона, на което се предава картина от задната камера, вентилация на предните седалки и камера отпред.

Още снимки на всъдехода - вижте в галерията:

Двигателят е само един – същият като при Ascent. Това е „боксер“ с 4 цилиндъра и работен обем 2,4 литра, който развива мощност от 260 к.с. Той работи в комбинация с вариаторна скоростна кутия Lineartronic. Всички версии на модела са с фирмената система за задвижване на четирите колела на Subaru - Symmetrical All-Wheel Drive.

Снимки: Subaru

0 от 500
  • #12
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 4 седмици )
    230 к.с. на Форестър правят от 0 до 100 км/ч за 6 секунди с "архаичното" им 4х4. Хайде сега намери друг кросоувър с такава динамика и пак ела да пишеш простотии и лъжи.
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Харчели много... Разбирачо/и, намери един модел автомобил, който е с постоянно 4х4 и харчи по-малко от Subaru! Атмносферните им двигатели били умрели - хахаха! Много трябва да си зле за да плюеш по марката. Тоест хич не разбираш от автомобили.
  • #10
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Я пак? За какви атмосферни двигатели става въпрос като статията е за турбобензин с 260 к.с.??? Или викаш като не стават да им сложиш газчица, значи са трошливи? Да, голямо зле ще да съм, че не вярвам на такива лъжци като теб. Хайде карай си умрелия немски дизел и се мисли за много велик.
  • #9
    2 rate up comment 6 rate down comment
    га ( преди 1 месец )
    Я разбирачев не се прави на луд, ами ти кажи за умрелите им атмосферни боксери 2.0 , 2.5 и 3.0, за които става въпрос ? Тва ако са ти образец за вървящи , икономични или здрави автомобили си голямо зле честно.
  • #8
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Уау ли си, мяу ли, но пишеш абсолютни лъжи. Гарнитури, слаби двигатели - я се събуди. Ела да видиш как върви турбобензина им. И като намериш кола с 300 коня да харчи по-малко, ела ми се обади. Аман от хетърчета.
  • #7
    5 rate up comment 8 rate down comment
    уау ( преди 1 месец )
    Тея кога ще излязат от 90-те години. Вариатори, 4-5 степенни автомати, смешни атмосферни боксери с уникално висок разход за гориво обратно пропорионален на вървежа и гарнитура на главата като консуматив. С една импреза -рали легенда от 90-те сума ти хора излъгаха с тея гнилочи смешни. За интериорната им трагедия не ми се коментира....дори за японци са зле вътре.
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    хаххаха вариатор
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Не разбрах ( преди 1 месец )
    Последно как е името на модела?
  • #4
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Japanese old school ( преди 1 месец )
    Германофилите в България няма какво да на пишат понеже никога не са карали Японски Автомобили
  • #3
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Ккк ( преди 1 месец )
    От кога го чакам. Дано догодина дойде и в България. Имам новия форестър и е малко немощен, но това е по добро. Ще се взима. Който не е карал субару на сняг и в калта да не коментира. Няма други коли със стандартно окачване и 4х4 които да са толкова проходими. Г класата, ланд крузера и реинджа също са добри но са много тежки и в калчока затъват и няма излизане. Немското трио са за мола и само за асфалт, извън пътя им прегряват кутиите и диференциалите. За любителите на природата Субару е маркат ...