fallback

Subaru представи нов глобален модел

Всъдеходът с 8 места Evotis повтаря американския Ascent

През 2017 година Subaru представи най-големия кросоувър в гамата си – Ascent, като тогава беше обявено, че моделът е разработен за Северна Америка и ще се предлага само там. Японската компания явно е променила намеренията си и сега показва идентичен SUV с името Evontis. Той е обявен за глобален модел, като първите пазар, на който ще стъпи, са Чили и Колумбия.

Названието Evontis беше регистрирано от Subaru още през 2019 година, но се очакваше, че то ще бъде дадено на хибриден или електрически модел, който се разработва съвместно с Toyota. Любопитното е, че това име е запазено и за пазарите в Япония и Европа, което означава, че големият всъдеход явно ще се предлага и на тях. Преди това обаче моделът ще стъпи в Юго-Източна Азия.

Що се касае до Evoltis за Южна Америка, той напълно повтаря Ascent. Габаритите на модели, който е построен на платформата SGP (Subaru Global Platform) са дължина от 4998, височина – 1930мм и височина - 1891 мм. Разстоянието между двете оси е 2890 мм, а пътният просвет – 220 мм.

Както и в САЩ, базовият вариант на всъдехода е с 8 места, а при по-скъпите версии седалките са 7 (само две на втория ред). В стандартното оборудване влизат светодиодна оптика , люк на покрива, кожен салон, подгряване на волана и седалките, камера за заден ход и комплекс от система за безопасност EyeSight. В него са включени адаптивен круиз-контрол, система за аварийно спиране, наблюдение на „слепите“ зони, помощ при излизане на заден ход от паркинг и др.

Топ-версиите на Evontis получават още датчици за пускане на чистачките и за превключване на светлините, „умно“ огледало в салона, на което се предава картина от задната камера, вентилация на предните седалки и камера отпред.

Още снимки на всъдехода - вижте в галерията:

Двигателят е само един – същият като при Ascent. Това е „боксер“ с 4 цилиндъра и работен обем 2,4 литра, който развива мощност от 260 к.с. Той работи в комбинация с вариаторна скоростна кутия Lineartronic. Всички версии на модела са с фирмената система за задвижване на четирите колела на Subaru - Symmetrical All-Wheel Drive.

Снимки: Subaru

fallback
  • #2
    Ккк ( преди 4 години )
    От кога го чакам. Дано догодина дойде и в България. Имам новия форестър и е малко немощен, но това е по добро. Ще се взима. Който не е карал субару на сняг и в калта да не коментира. Няма други коли със стандартно окачване и 4х4 които да са толкова проходими.Г класата, ланд крузера и реинджа също са добри но са много тежки и в калчока затъват и няма излизане. Немското трио са за мола и само за асфалт, извън пътя им прегряват кутиите и диференциалите. За любителите на природата Субару е маркат ...
  • #1
    Мистър Уейн ( преди 4 години )
    Дизайн от 2008-***, здравей! Жалко за марката..
fallback
Последни