fallback

Subaru представи нов глобален модел

Всъдеходът с 8 места Evotis повтаря американския Ascent

През 2017 година Subaru представи най-големия кросоувър в гамата си – Ascent, като тогава беше обявено, че моделът е разработен за Северна Америка и ще се предлага само там. Японската компания явно е променила намеренията си и сега показва идентичен SUV с името Evontis. Той е обявен за глобален модел, като първите пазар, на който ще стъпи, са Чили и Колумбия.

Названието Evontis беше регистрирано от Subaru още през 2019 година, но се очакваше, че то ще бъде дадено на хибриден или електрически модел, който се разработва съвместно с Toyota. Любопитното е, че това име е запазено и за пазарите в Япония и Европа, което означава, че големият всъдеход явно ще се предлага и на тях. Преди това обаче моделът ще стъпи в Юго-Източна Азия.

Що се касае до Evoltis за Южна Америка, той напълно повтаря Ascent. Габаритите на модели, който е построен на платформата SGP (Subaru Global Platform) са дължина от 4998, височина – 1930мм и височина - 1891 мм. Разстоянието между двете оси е 2890 мм, а пътният просвет – 220 мм.

Както и в САЩ, базовият вариант на всъдехода е с 8 места, а при по-скъпите версии седалките са 7 (само две на втория ред). В стандартното оборудване влизат светодиодна оптика , люк на покрива, кожен салон, подгряване на волана и седалките, камера за заден ход и комплекс от система за безопасност EyeSight. В него са включени адаптивен круиз-контрол, система за аварийно спиране, наблюдение на „слепите“ зони, помощ при излизане на заден ход от паркинг и др.

Топ-версиите на Evontis получават още датчици за пускане на чистачките и за превключване на светлините, „умно“ огледало в салона, на което се предава картина от задната камера, вентилация на предните седалки и камера отпред.

Още снимки на всъдехода - вижте в галерията:

Двигателят е само един – същият като при Ascent. Това е „боксер“ с 4 цилиндъра и работен обем 2,4 литра, който развива мощност от 260 к.с. Той работи в комбинация с вариаторна скоростна кутия Lineartronic. Всички версии на модела са с фирмената система за задвижване на четирите колела на Subaru - Symmetrical All-Wheel Drive.

Снимки: Subaru

fallback
  • #12
    Стоян ( преди 4 години )
    Имам няколко автомобила - всичките са с двигатели над 200 к.с. и със задвижване 4х4 / само немски и японски/. Два от тях са "Субару". В семейството сме четирима шофьори. Всеки обаче гледа да докопа да кара някое "Субару". Останалите коли повечето време стоят. Годишния пробег на "Субару"-тата е около 20 000 км , а на немските - по около 5 000 км.
  • #11
    Гост ( преди 4 години )
    230 к.с. на Форестър правят от 0 до 100 км/ч за 6 секунди с "архаичното" им 4х4. Хайде сега намери друг кросоувър с такава динамика и пак ела да пишеш простотии и лъжи.
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Харчели много... Разбирачо/и, намери един модел автомобил, който е с постоянно 4х4 и харчи по-малко от Subaru! Атмносферните им двигатели били умрели - хахаха! Много трябва да си зле за да плюеш по марката. Тоест хич не разбираш от автомобили.
  • #9
    Гост ( преди 4 години )
    Я пак? За какви атмосферни двигатели става въпрос като статията е за турбобензин с 260 к.с.???Или викаш като не стават да им сложиш газчица, значи са трошливи?Да, голямо зле ще да съм, че не вярвам на такива лъжци като теб. Хайде карай си умрелия немски дизел и се мисли за много велик.
  • #8
    га ( преди 4 години )
    Я разбирачев не се прави на луд, ами ти кажи за умрелите им атмосферни боксери 2.0 , 2.5 и 3.0, за които става въпрос ? Тва ако са ти образец за вървящи , икономични или здрави автомобили си голямо зле честно.
  • #7
    Гост ( преди 4 години )
    Уау ли си, мяу ли, но пишеш абсолютни лъжи. Гарнитури, слаби двигатели - я се събуди. Ела да видиш как върви турбобензина им. И като намериш кола с 300 коня да харчи по-малко, ела ми се обади.Аман от хетърчета.
  • #6
    уау ( преди 4 години )
    Тея кога ще излязат от 90-те години. Вариатори, 4-5 степенни автомати, смешни атмосферни боксери с уникално висок разход за гориво обратно пропорионален на вървежа и гарнитура на главата като консуматив. С една импреза -рали легенда от 90-те сума ти хора излъгаха с тея гнилочи смешни. За интериорната им трагедия не ми се коментира....дори за японци са зле вътре.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    хаххаха вариатор
  • #4
    Не разбрах ( преди 4 години )
    Последно как е името на модела?
  • #3
    Japanese old school ( преди 4 години )
    Германофилите в България няма какво да на пишат понеже никога не са карали Японски Автомобили
fallback
Последни