IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

5 добри и 5 лоши неща в автомобилната индустрия

Едните трябва да продължат, а другите - да спрат веднага

Тенденциите идват и си отиват в почти всяка индустрия и автомобилната не прави изключение. Понякога някои неща стават готини за правене и преди да се усетите, всеки автомобилен производител ги прави. Няма абсолютно нищо лошо в това да следвате тенденция, но понякога тя излиза извън контрол. За всяка добра тенденция в автомобилната индустрия има и доста лоши. Тенденции, за които не сме сигурни защо се следват, защото са или странни, или направо безполезни. Хубавото е, че явно има баланс между добрите тенденции и тенденциите, които трябва да спрат, като тези 10 в галерията, представени от Hotcars.

Кои са тези тенденции - в галерията:

0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    На моята панелът е със стрелки и лампички и по средата имаш екрана на борд-компютъра и от много време си гледам километрите на него и не на стрелката. Преди години шофирах едно Рено с километраж извън таблото и с времето се убеждавам че е по удобен.
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не виждам защо сте против дигиталните километражи. Те са по-удобни от аналоговите.Карам от 3г. кола с такъв километраж.Можеш да си сложиш най-важната информация на него, било то разход, асистенти, ограничения, контактите за телефона, навигацията, друго си е да ти е разпъната на 12 инча пред погледа, при мен има и нощно виждане и др. На времето така ми се смееха като си взех кола с парктроник, не си ли знам габарита, било за жени.. а сега ми казват, че без него са като слепи.
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Е да, ама през 80 и 90г. масово най-мощните коли бяха до 150 кс. Сега от 1.2 ти вадят 130, нещата са просто сбъркани според мен. За да е безопасна е тежка, за да върви щото е тежка трябва да е мощна. Понеже е мощна трябва да е още по-безопасна.....
  • #6
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Пасата и Супърб са супер докато не ти се наложи да отидеш в сервиза...
  • #5
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Гошо ( преди 1 месец )
    На мен ми е странно как някои доста големи на външен вид модели, вътре са доста теснички и неудобни за возене на задните седалки... Нали не очакват всички да си купим S класи и 7ма серия... Примерно 5та серия като си наглася предната седалка по мен и мина отзад-ми няма влизане! А на външен вид-кораб! Има доста такива примери... Пасата и Супърб примерно са супер на задните места като място. СУВ не искам да гледам от високо. И без тва всички са с такива и пак не може да видиш напред кво става...
  • #4
    17 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Айде без дигиталните дисплеи, изглеждащи като PC игра от преди 15 години ...
  • #3
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Раздутите ламарини се правят за постигане на по високи нива на безопасност. Успешното преминаване на съвременните краштестове изисква автомобилите да покрият определение параметри. Именно това е причината поради която автомобилите стават все по големи и все по тежки. Вижте какви бяха автомобилите през 80-те и 90-те години. Те по компактни, бяха по леки, ниски, елегантни с изчистен дизайн. Тези автомобили обаче не могат да преминат съвременните краштестове с повече 1-2 звезди.
  • #2
    14 rate up comment 0 rate down comment
    до 12345 ( преди 1 месец )
    Света е пълен с коплексари, така че раздуването на ламарини няма да спре. Заради това и непрекъснато нараства сегмента на т.нар. кросоувъри. Всеки иска да гледа отвисоко седнал в голям тутмак.
  • #1
    16 rate up comment 0 rate down comment
    12345 ( преди 1 месец )
    Честно казано, това, че всеки следващ модел е с по-раздути ламарини от предходния го намирам за дразнещо и дори малко комплексарско, а резултата е повече мъртви точки, коригирани с един куп камери и звукови датчици.Особено в класа на хечбеците, чиято идея беше да са малки градски коли и тежаха плюс-минус един тон, вече отиват към тон и 300~400 според зависи от оборудването. С този темп следващият Yaris може да е с размерите на 5та серия от 90те.