fallback

10 страхотни коли от не толкова обичани производители

Тези автомобили често са пренебрегвани, което е огромна грешка

Има доста примери за страхотни автомобилни компании, които са направили откровено разочароващи коли. Има обаче примери и за обратното - страхотни автомобили от производители, които не са обичани от всички. Понякога звездите просто се подреждат и компании с не толкова добра репутация създават модели, които са наистина впечатляващи. Те често са незаслужено пренебрегвани, въпреки че са се доказали през годините. Изданието Thecarexpert.co.uk избира 10 такива автомобила, на които трябва да се обърне внимание.         10 страхотни коли от не толкова обичани производители (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #16
    Сссв ( преди 3 години )
    БаткоПърво- не е коректно да сравняваш 5годишна с 10годишна кола!За тези автомобили, които не се сменяли нищо по 5-10г само съм чувал, но не съм ги виждал:)А и Рено меган не е в класа на 159, която е 200коня автомат с доста тежка предница, 5 цилиндъра, 4 бутално Брембо и т.н.Нека собствениците на немски автомобили споделят какво са сменяли по тяхните 5-10 годишни автомобили .
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    Аз не знам някой да очаква да кара 500 коня седан до 300000 километра? Може ли да дадеш пример за такъв? Въпреки че съм сигурен с една правилна поддръжка всичко е възможно...
  • #14
    Батко ( преди 3 години )
    Абе, ти направо нищо небси сменил. Хахаха. На Рено меган за 5 години съм сменил 2 биелети. Масла и филтри не ги броим. Да ама го взех 5 годишно и го продадих на 10. За съжаление старите коли от всички марки започнаха да се държат доста зле. Ама италианките...
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    Проблемът с този модел на Алфа е че хората очакват да получат надежността на Пасат 2.0 tdi и в същото време характеристиките на спортен автомобил. Няма как да имаш 500к.с под капака и да очакваш 300 000км само да сменяш маслото.
  • #12
    Сссв ( преди 3 години )
    Алфа 159 2.4 на 260000кмЗа 5 години и изминати 60000км са сменени: долни носачи(460лв двата)свалините бяха заводските!Смяна на тампони на един горен носач(50лв), термостат, прокапал маркуч на хидравликата(рециклиран за 68лв)Амортисьори на багажника(40лв), теч от филтърното тяло, който се отстрани с комплект гумички за стотинки.Всичко друго е консумативи.Получаваш всички екстри за модел от преди 15години на цена с 30-40% по-ниска от немски автомобил от същия клас и с подобни екстри.
  • #11
    Стига бе! ( преди 3 години )
    Мантрата за италианските коли е толкова ***,колкото и тази за френските. Те,обаче сега се продават колкото,ако не и по-добре от немските.Германците толкова се изложиха с долните си лъжи,че вече само бай *** и бай Хасан,за които Пасат комби дизел е мечта ще продължат да ги купуват.
  • #10
    До 1 ( преди 3 години )
    Колега, Типо-то е един от най-добрите Фиат-ове въобще. Абсолютно революционно за времето си и с шасито и дигиталния приборен панел (абсолютна иновация за началото на 90-те). Фиат тогава тотално бият ФВ по продажби и в Европа и по Света.
  • #9
    Бат Рамбо ( преди 3 години )
    Най- евтино състезателно ускоряване и звук може да получич с абартчеата. На запад младежите много ин се кефят. Така също този модел на алфа е най- достъпното ферари.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Италианците си продават супер в Южна Америка, мини сегментът в Европа, Турция и т.н. Това, че в България не ги виждаш, не означава, че светът е навсякъде такъв.
  • #7
    е ( преди 3 години )
    да те и всички европейци четат само аутобилд и затова не оцениха италианските сглобени през куп за грош кошове и не ги купуват, а предпочитат всякакви други автомобили....немски, за който има кинти. Само с едни добри мотори не става, автомобила е комплексна машина и затова немарливите и вечно пред фалит италианци нямат шанс. А щях да забравя в САЩ що ги няма никакви и там ли аутобилд им пречи.
fallback
Последни