IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW подготвя първия си хот-хеч с предно предаване

Версията 128ti разчита на 2,0-литров турбомотор с 265 конски сили

Компанията BMW анонсира излизането на пазара на първия си хот-хеч с предно предаване, който представлява нова версия на 1-Series. Автомобилът е предназначен най-вече за младата аудитория на бранда, като трябва да удовлетворите търсенето на „типичното за BMW удоволствие от шофирането.


BMW 128 ti


Абревиатурите ti и tii (Touring International и Touring International Injection) бяха активно използвани от баварската марка през 60-те години на миналия век за обозначаване на спортните модификации на моделите от така наречената серия 02. По-късно приставка ti получи и хечбекът 3-Series (Е36).

Всъщност, тази версия на „единицата“ ще заеме нишата между 3-цилиндровото 118i и 5-вратото M135i dDrive, което е най-мощното в гамата на модела. То обаче е със задвижване на четирите колела, а 2,0-литровият му двигател развива 306 к.с.


BMW 128 ti


От компанията обявиха, че в момента BMW 128ti преминава финалните си тестове, като част от тях се провеждат на пистата „Нюрбургринг“. Под капака на хот-хеча е поставен 2,0-литров турбомотор с 265 к. с., който е свързан с 8-степенна автоматична скоростна кутия Steptronic Sport. Задвижването е към предните колела, а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,1 секунди. За сравнение при 118i времето е 8,5 секунди, а при M135i xDrive – 4,8 секунди

Хот-хечът е оборудван с механичен диференциал с повишено триене Torsen на предната ос, спортно окачване с намален с 10 мм клирънс, спортни стабилизатори за напречна устойчивост и усилени спирачни механизми, разработени от BMW M. Срещу доплащане се предлагат и спортни гуми.

Още снимки на BMW 128ti - вижте в галерията:


Премиерата на BMW 128ti ще се състои съвсем скоро, а приемът на поръчки в Европа стартира през ноември. Новата версия на 1-Series ще се конкурира с Volkswagen Golf GTI, Ford Focus ST,Honda Civic Type R и Renault Megane RS.

Снимки: BMW

0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    тва е хубаво
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Препочитам недодяланото бмв.
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Шоферхофер ( преди 6 дни )
    то за цената на 1 такова недодялано BMV, можеш да си вземеш 2 Мегана RS Trophy
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Zyl ( преди 6 дни )
    Конглокент това на какъв език и какво означава?
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    до 6 - това че направиха 1ва и 2ра серия на предно не ги направи по-евтини. Вероятно по-евтини за производство но не и за клиентите. Да не говорим че старите модели са по-бързи от новите. Това дали е на предно или задно може и да не е важно за клиентите, но за тях е важно дали колата се управлява добре, дали завива добре и дали е балансирана добре тежестта, а тези неща се постигат със задно предаване. Така че може и да незнаят какво е предаването но като се качат и карат усещат разликата.
  • #8
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Цеко ( преди 6 дни )
    вероятно този модел печели (временно!) корона за най-недозавиващо беенве, честито!
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до 6 ( преди 6 дни )
    Да, факт е, че в наши дни БМВ е много повече имиджова марка (в масовите модели, изключвам М-ките) като Мерцедес, отколкото шофьорска.
  • #6
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Феновете на марката - нали знаете, че след допитване на потребителите (на БМВ), се оказало че изобщо нямат идея от една страна дали карат предно или задно предаване, а от друга им е безразлично.. Да не говорим, че задно би оскъпило много и без това безумно скъпите 1-ва и 2-ра серия.
  • #5
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Съсипаха я тая фирма!
  • #4
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Вземи сега 100 бона за хот хеч с посредствени параметри. То не знам какъв трябва да си за да дадеш 55к за 3 цилиндъра предно базово, при положение че от 60к говорим за 4 цил 250-300 коня предно при изброените конглокенти.