Новото поколение на Land Rover Defender получи хибридна версия (plug-in), която се зарежда от електропреносната мрежа. Тя носи името P400e, като е най-ефективната и най-мощната в гамата на модела.
Задвижващата система при хибридния Defender е същата като на Range Rover Sport PHEV. Тя разчита на 2,0.-литров бензинов двигател, който е свързан с електрически мотор и литиево-йонна батерия. Комбинираната мощност е 404 к.с., като тази версия на Defender може да тегли ремарке с тегло до 3000 кг.
Батерията с 19,2 кВт/ч позволява пробег само на електричество от 27 км, като нивата на изхвърлените вредни емисии от модела (СО2) са 74 гр/км. Електрическото задвижване е и към четирите колела, което позволява офроуд движение с нулеви вредни емисии. При използване на зарядна станция с мощност 50 кВт акумулаторът може да се зареди на 80% за 30 минути.
Версията P400e ще се предлага само с по-дългия вариант Defender 110, а клиентите могат да избират няколко различни варианти на оборудване на салона. Всички варианти на модела стандартно са оборудвани с 20-инчови джанти и въздушно охлаждане.
В гамата двигатели влизат и три нови 6-цилиндрови дизела с технология „мек“ хибрид. Те заменят старите двигатели с 4 цилиндъра, но ги превъзхождат като икономия на гориво и са с по-ниски вредни емисии. Тези версии ще носят обозначение D200, D250 и D300, като развиват 200, 250 и 300 к.с. Всички те са оборудвани с интелигентна система за задвижване на четирите колела, при която 100% от въртящия момент може да бъде насочен към предната или задната ос, ако е необходимо.
Още снимки на новите версии - вижте в галерията:
Трите дизела се предлагат както за версията 110, така и за по-малката 90, която се предлага с избор между 5 и 6 седалки. За по-големия Defender има възможност за поставяне на покрив от плат.
Снимки: Land Rover