IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Land Rover Defender получи електрическа помощ

Най-мощната и най-ефективната версия на всъдехода вече е на пазара

Новото поколение на Land Rover Defender получи хибридна версия (plug-in), която се зарежда от електропреносната мрежа. Тя носи името P400e, като е най-ефективната и най-мощната в гамата на модела.


Land Rover Defender hybrid


Задвижващата система при хибридния Defender е същата като на Range Rover Sport PHEV. Тя разчита на 2,0.-литров бензинов двигател, който е свързан с електрически мотор и литиево-йонна батерия. Комбинираната мощност е 404 к.с., като тази версия на Defender може да тегли ремарке с тегло до 3000 кг.

Батерията с 19,2 кВт/ч позволява пробег само на електричество от 27 км, като нивата на изхвърлените вредни емисии от модела (СО2) са 74 гр/км. Електрическото задвижване е и към четирите колела, което позволява офроуд движение с нулеви вредни емисии. При използване на зарядна станция с мощност 50 кВт акумулаторът може да се зареди на 80% за 30 минути.


Land Rover Defender hybrid


Версията P400e ще се предлага само с по-дългия вариант Defender 110, а клиентите могат да избират няколко различни варианти на оборудване на салона. Всички варианти на модела стандартно са оборудвани с 20-инчови джанти и въздушно охлаждане.

В гамата двигатели влизат и три нови 6-цилиндрови дизела с технология „мек“ хибрид. Те заменят старите двигатели с 4 цилиндъра, но ги превъзхождат като икономия на гориво и са с по-ниски вредни емисии. Тези версии ще носят обозначение D200, D250 и D300, като развиват 200, 250 и 300 к.с. Всички те са оборудвани с интелигентна система за задвижване на четирите колела, при която 100% от въртящия момент може да бъде насочен към предната или задната ос, ако е необходимо.

Още снимки на новите версии - вижте в галерията:

Трите дизела се предлагат както за версията 110, така и за по-малката 90, която се предлага с избор между 5 и 6 седалки. За по-големия Defender има възможност за поставяне на покрив от плат. 

Снимки: Land Rover

0 от 500
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Като ходя за риба с Кона, много кеф ми прави, че на големия баир и с 0.5, и с 5 км в час има същата тяга и много сила да катери. Не форсирам, не пиля гуми и съединители.
  • #2
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Тези хибриди се правят само с една единствена цел - да се покрият еко нормите. Производителите слагат хибридни системи за да декларират автомобила като "еко-зелен" и да може да влиза в градовете в бъдеще когато забранят ДВГ.
  • #1
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    За по-скапана електрическа система, не бях чувал. 20 киловата батерия с 20км. пробег на ток. Ако направим авалогия примерно с Кона на Хюндай която от 60киловата батерия минава 400км. Тесла модел ЕС, 100 киловата 650км. Тоя Дефендър със 100киловата батерия ще измине 100км. това се казва неефективна електрическа система.