fallback

Илон Мъск подкара Volkswagen ID.4

Шефът на Tesla изненадващо отскочи до Волфсбург, за да се срещне с Херберт Дийс

Шефът на Tesla Илон Мъск се срещна с колегата си от Volkswagen Херберт Дийс и дори подкара ID.3 и ID.4, първите модели от чисто електрическата гама на германците.     Мъск и Дийс демонстрират доста топли взаимоотношения

Мъск бе на посещение в Германия, за да провери напредъка на строителството на новата си Гигафабрика край Бранденбург, и също да обсъди вариантите за разпространение на CureVac, ваксината срещу Ковид-19, която се разработва в момента.

Местният "Ханделсблат" обаче разкри, че това не е била последната спирка на предприемача. Преди да отпътува обратно за Америка, той се е отбил до щаб-квартирата на VW във Волфсбург. Проверка показа, че частният самолет на Мъск (Gulfstream G650) действително е кацнал на летището в Брауншвайг - най-близкото възможно до Волфсбург. От VW потвърдиха със закачлив пост в Twitter.      Във Волфсбург Мъск е тествал прототип на ID.4, втория електромобил от новата гама на Volkswagen

По информация на "Ханделсблат" Мъск е бил там по лична покана на Дийс, който отдавна се изказва ласкаво за приноса на южноафриканеца и Tesla към налагането на електрификацията. Мъск върна жеста пред журналисти в Берлин, като заяви, че VW прави "наистина много" за електрическите автомобили. Не е известно обаче какво са обсъждали насаме двамата, освен че Дийс е представил на Мъск първите си електрически модели. Двамата мениджъри разговарят периодично и по телефона.  

 

 

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Руснаците си правят метални кутии върху колче пред блоковете и си ги зареждат. Заключват си ги естествено като не ги ползват.
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Да се види у кола ... :-)
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    Така, при Кона, 10.5kW бордово зарядно, което ти дава реални има-няма 10, е екстра за 2500. Това, плюс партида за 3-фазен ток, всеки си преценява дали си струва. При Ниро 11kW бордово зарядно е 1800, обаче можеш да го вземеш само с по-високата версия "150kW Comfort", която е 10 бона отгоре.
  • #8
    peposhi ( преди 4 години )
    До колегата отдолу:Хюндай Кона и Киа е-Ниро също се предлагат с 3-фазно бордно зарядно...
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    защо трифазен у дома, не разбрах? Като ВСИЧКИ коли на пазара са с монофазно бордово зарядно до 7.4 кВт. Изключения са само Tesla - 11kW, BMW i3 - 11 kW и Renault Zoe - 22 kW. Само за тях има смисъл трифазен.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Испания и Италия са слаба мрежа, защото за газифицирани. Там над 3.6 кВт у дома се води екстра. У нас е якият ток и яките електрички! По кварталите в Сф само където върху стълбовете не паркират, ама ся ше почнат и там заради тока.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    За да зареждаш подобна кола у вас ти трябва 3-фазен отделно от енергото ще започнат да следят каква мощност черпи всеки един.Ще стане като в Испания решаваш каква мощност ти е необходима и да плащаш такси върху това.
  • #4
    petardimin ( преди 4 години )
    За какво яко електрифициране говорим,къде как и за колко време ще зареждаме тези електрички- това са реални спънки,в къщи ако си на първия етаж а по-нагоре под въпрос,колко коли имате пред блока и колко бойлера и климатика в блока- до тук гръмна трафопоста,сега зареждаме гориво за около 5 минути,а за колко време ще зареждаме на80%една батерия колко коли ще може да обслужва една станция, за България с нашето българско адаптиране.....само мечти
  • #3
    Ясно какво ( преди 4 години )
    Ясно какво са си говорили Фауве да купи 30-40% от Тесла то си го пише във немската преса .Като изключим грсндоманската пресилена борсова стойност на Тесла а погледнем директно във реалните финансови възможности на ВАГ Груп това не би могло да създаде никакъв проблем...Така че скоро Тесла И.Д.4 или Фауве еС модел.....В края на всичко е важно едно-конглокенцията защото тя движи света напред.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    В този сегмент специално се готви яко електрифициране със сериозни електромобили (както и зареждаеми хибриди с над 50км пробег като Рав4 и Куга) като се почне с Модел У, ИД4 (и аналозите от ВАГ), Нисан Ария (най-вероятно и нещо от Рено), Хюндай-Киа също планират да започнат новата си платформа с модели с подобни размери очертава се до няколко години мнозинството продажби в сегмента да са електромобили и хибриди
fallback
Последни